Powidz... z Anetką

Czwartek, 7 czerwca 2012 | dodano: 09.06.2012

Wycieczka w towarzystwie Anetki do Powidza.

Na początek Anetka zaprowadziła mnie pod rezydencję w Arcugowie, gdzie podjęliśmy się poszukania kesza bez użycia GPSa. Udało się :)

Posiadówka na plaży

Kaczki ogarnęło błogie lenistwo. Wyborną miejscókę na spanie sobie wybrały.

Przy okazji zakup wędzonej sielawy na kolację i powrót do domu.

Wśród kwiatów facelii. Anetka w końcu rozwiązała tą trudną zagadkę i w końcu już wiem co to za rośliny tworzą takie ładne fioletowe dywany na polach :)

anetkas
| 08:17 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj I to nie ja rozwiązałam zagadkę tylko tata, jeszcze się śmiał , że ja nie wiem co to jest :D
| 08:16 niedziela, 10 czerwca 2012 | linkuj Gościu - trochę za późno na takie apele, bo już prawie rok jest zmarnowany :)

Bobiko - nie mam stroju rowerzystki, bo nie jestem rowerzystką tylko Anetką jeżdżącą rowerem, ale kiedyś na karnawał przebiorę się dla jaj :P
| 22:28 sobota, 9 czerwca 2012 | linkuj Sebek :> a Anetka ma strój rowerzystki? :)
| 20:49 sobota, 9 czerwca 2012 | linkuj Pałac rzeczywiście ładny. Ja po wczorajszym zrobiłem sobie dziś wolne.
Gość | 11:12 sobota, 9 czerwca 2012 | linkuj Anetko ,nie zmarnuj nam tego kolegi!!!!
| 07:05 sobota, 9 czerwca 2012 | linkuj Taki ładny pałac i tak blisko a mnie tam jeszcze nie było

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa azyci