Gołąbki... z Anetką, rozpoczęcie sezonu kąpielowego

Niedziela, 29 kwietnia 2012 | dodano: 29.04.2012

Dzisiejszą wycieczkę spędziłem razem z moją Anetką. Wybraliśmy się poplażować na Gołąbkach.

Najpierw wyjechałem do Trzuskołonia po Anetkę. Wmordewind jak cholera, gminą Niechanowo miotało na prawo i lewo tworząc tam kurzową mgłę.

Chwilę poczekałem na przystanku i Anetka wyjechała z lasu. Ruszyliśmy wspólnie przez pola, lasy, miasta i wsie na Gołąbki.

Na plaży ludzi całkiem sporo - no ale co się dziwić w końcu mamy wiosenne rekordowe upały. Anetka rozłożyła się na kocyku, a ja...

postanowiłem rozpocząć sezon pływacki i pierwszy raz w tym roku zanurzyłem się w jeziorze. Muszę przyznać że temperatura wody bardzo przyjemna - ciepła jak w czerwcu.

Po dwóch kąpielach i wylegiwaniu się na słońcu ruszyliśmy w drogę powrotną - pod denerwujący wmordewind.
Po drodze pokaz łądnych widokowo miejsc

Przebiliśmy się przez las i tam Anetka dopadła jeźdźca na białym rumaku. "Zrzuciła" go z tego czterośladowego pojazdu i trzeba było zrobić małą sesję fotograficzną. Jeździeć niestety dopadł ponownie rumaka i z kosmiczną prędkością (byłem w szoku że taki "rumak" ma takie przyspieszenie) oddalił się w sobie znanym kierunku.

Zachód słońca niestety przegapiliśmy

Na koniec jeszcze objazd po Niechanowie, odprowadziłem Anetkę do domu (Anetka pobiła dzisiaj swój rekord dzienny na rowerze) i samotny powrót przez ciemne lasy do domu, w których co krok obserwowały mnie straszne, świetliste oczy.