Hiszpania ( Costa Blanca ) - dzień 4/11

Poniedziałek, 5 marca 2012 | dodano: 15.03.2012

Hiszapnia - Costa Blanca 2012 - dzień 4/11

Od rana jakoś chłodnawo, ale na szczęście na początek czeka nas podjazd... w dodatku na jednym z zakrętów naszym oczom ukazuje się przepiękny widok na Calpe

Gdzieś przed Alcalali

Wjeżdżamy do doliny gdzie rośnie ogromna ilość drzew pomarańczowych - dookoła same góry.

W Xalo robimy odpoczynek w centrum i ruszamy na najcięższy podjazd dzisiejszego dnia - do Berni.

Podjazd ciągnie się przez 10 km po dosyć kiepskim asfalcie, ale w końcu osiągamy szczyt.

Widoki takie że kopara opada... chociaż na zdjęciach to wszystko mało efektownie wygląda

Zjazd powolny bo asfalt strasznie nierówny, ale nie przeszkadza to, gdyż trasa biegnie trawersem i widoki są przepiękne.

Po 20 km zjazdu docieramy do Calpe, zostawiamy rowery w hotelu i robimy pieszą wycieczkę na słynną skałę w Calpe - Penon de Ifach. Skała ma 332 metry wysokości i opanowana jest przez wrzaskliwe, wielkie mewy, których są tutaj setki.

Na szczyt docieramy wraz z zachodem słońca

Trasa na mapie (przewyższenia 1400 m):

_

Kategoria Hiszpania 2012, Zagranica

vanhelsing
| 22:29 czwartek, 22 marca 2012 | linkuj Świetny zachód słońca ! :)
| 10:02 poniedziałek, 19 marca 2012 | linkuj memento - zwykły kompakt Canon SX130
memento
| 23:50 piątek, 16 marca 2012 | linkuj Świetne zdjęcia.
Dobrze oddają klimat.

Czym fotografujesz?
matisliswider
| 21:52 piątek, 16 marca 2012 | linkuj Jelon85 ---> Nalać mu , dobrze pisze ! :D
Są widoczki ...
Karolina | 21:03 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj przepiękne widoki...aż chce się życ :) i ta temperatura :D aż się ciepło na samą myśl robi :)
| 17:22 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj Ehhh zupełnie inny świat!
| 13:30 czwartek, 15 marca 2012 | linkuj Świetna fotorelacja, ale ostatnia fotka najbardziej mi się podoba:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa omemw