Dookoła miasta / Niechanowo

Piątek, 9 września 2011 | dodano: 09.09.2011

Do południa zamulanie po bezdrożach dookoła miasta.

Kukurydziany szlak

Jezioro Folusz

Późnym południem do Niechanowa odwiedzić Anetkę. Miałem być chwilkę, a z chwilki zrobił się długi spacer.
Powrót do domu w ciemnościach przy pełni księżyca.

matisliswider
| 10:30 niedziela, 11 września 2011 | linkuj Fota w kukurydzy wymiata :)
| 16:04 sobota, 10 września 2011 | linkuj Dziki Cię nie pogoniły w takich ładnych kukurydzianych tunelach:)
| 07:35 sobota, 10 września 2011 | linkuj Anetka ja Ciebie chyba wynajmę do tworzenia opisów na blogu :*
anetkas
| 19:35 piątek, 9 września 2011 | linkuj oj , notka słaba Sebek. Poprawiam:
Latałeś z "kochanką" po krzakach kukurydzy ,spacerek to była wersja standard, następnym razem będzie wersja pro dla zaawansowanych spacerowiczów :P Poznałeś niesamowite zakątki najpiękniejszej wsi Niechanowo, odprowadzaliśmy się kilka razy i było przesympatycznie:P

hahaha:*

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa luwal