Gołąbki, dookoła miasta... z Mateuszem i Karoliną

Poniedziałek, 30 maja 2011 | dodano: 30.05.2011

Na Gołąbki z Mateuszem przypomnieć sobie jak to się pływa w słodkiej wodzie. A w drodze powrotnej trafiliśmy jadącą na rowerze Karolinę, więc dołączyliśmy się i zrobiliśmy rundkę dookoła miasta.

matisliswider
| 06:56 wtorek, 31 maja 2011 | linkuj tak naprawdę planowaliśmy to od miesiąca...
mogilniak
| 21:34 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj A dzisiaj myślałem, że u mnie byłeś królików szukać :). ktoś mi po terenie firmy śmignął i odbił na ścieżkę na Cielimowo. Postura jakby Twoja, rower jakby Twój Za szybko, i za dużo krzaków za oknem). Tylko kolor kasku mi nie pasował no i to, że jakbyś to Ty był, to dałbyś znać.
| 18:40 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj Jak to czym... "okami" :P
Karolina | 18:05 poniedziałek, 30 maja 2011 | linkuj taaa...ładne mi dookoła miasta :) ale i tak fajnie było...:) dziękować
hmm...ale tak se myślę jak mogliście mnie " trafić " : i czym mnie trafiliście <lol>

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa czone