Puszcza Zielonka... z Natalią

Wtorek, 10 maja 2011 | dodano: 10.05.2011

Dzisiaj zgadałem się na rowerowanie z Natalizą, a więc lekko nie będzie... ruszyłem o 8 rano. Pojechaliśmy do Puszczy Zielonki, ale żeby nie było za łatwo Natalia wymyśliła trasę przez Swarzędz, gdzie miała do załatwienia kilka spraw w sklepie rowerowym.

80 km pedalnia i jesteśmy w Puszczy Zielonce, chociaż dzisiaj to raczej powinna się zwać "Puszcza Piaskowa"

Na Dziewiczej Górze... upał nas umordował na podjeździe, a wejście na wieżę to była istna komedia - ceremonia przypięcia rowerów się odbyła, do wejścia gotowi a panowie szykujący się do prac na wieży powiedzieli nam dopiero że wieża dziś nieczynna.

Zjazd z Dziewiczej Góry

Kerampowe "pedalce" atakujące Natalizę ;)

Droga przez Zielonkę to była męka... momentami piachy takie że ujechać nie idzie, a nawet prowadzenie roweru jest trudne

Nad stawem w Zielonce... czas na mały piknik

Dębu papieskiemu w Dąbrówce Kościelnej, ostatnie mrozy nie wyszły na dobre

Wieża obserwacyjna w Kiszkowie

Widoki z wieży na ostoję ptactwa "Stawy Kiszkowskie"

Pola Lednickie i brama ryba oraz dwójka umęczonych trasą i upałem Bikestatowiczów :P

Dmuchawce, latawce, wiatr...

Hit na Wielkanoc 2012 - końskie jaja :P

Trasa na mapie

_

Karolina | 12:01 środa, 18 maja 2011 | linkuj ło...ale poszaleliście:) nieźle, puszczę zielonkę pamiętam raz zwiedzałam i to samochodem gdzieś przejazdem :D hmmm...końskie jaja :D taaakie duże ciekawe czy smaczne :x
Na Lednicy Sebek jakieś modły odprawiał? ręce ku niebu wyciągnięte :D
| 12:18 środa, 11 maja 2011 | linkuj Kerampowe pedalce xD...

Zastanawia mnie jedno - czemu od Swarzedza nie jechaliście przez Promno do Czerniejewa? :> przydałby się taki śladzik :>
rowerowaann
| 07:09 środa, 11 maja 2011 | linkuj ależ wam zazdroszczę tych wycieczek! a widoki i tereny piękne;)
pozdrawiam
timo1990
| 06:57 środa, 11 maja 2011 | linkuj Niezłe misje sobie uskuteczniacie. Nie mogę się doczekać Twojego tego rocznego wypadu mad morze. :)
matisliswider
| 04:28 środa, 11 maja 2011 | linkuj Ten punkt sprzedaży jaj też wczoraj miałem okazję mijać :)
Jak zwykle daliście czadu :)
sq3mko
| 21:30 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj no ładnie ładnie :) rzeczywiście Puszcza zielonka o tej porze roku masakryczna pod względem piachu :)

Pozdrower :)
| 20:33 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj tomek80 - na drodze 197 dzisiaj ruch był w sumie niewielki

vanhelsing - bez przesady z tym ciepłem - temperatura do 30 stopni dochodziła.
vanhelsing
| 20:22 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj Nieźle się rozkręciliście, wycieczka za wycieczką. Dziś pogoda była przyjemna, chociaż mogłoby być jeszcze ciut cieplej :P
tomek80
| 20:21 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj Ta tablica to też mi jest znajoma miałem okazję być w tym sezonie w puszczy,a droga powrotna przez Kiszkowo 197 trochę ruchliwa pewnie była :-)pozdrawiam
| 20:20 wtorek, 10 maja 2011 | linkuj Ładna wycieczka - Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tyrap