Dolina Rzeki Gąsawki... z ekipą

Wtorek, 19 kwietnia 2011 | dodano: 19.04.2011

Z Trzemeszna ruszyliśmy w 3 osobowym składzie - Ja, mój brat i Matisliswider. Za Gołąbkami natomiast dołączył Jelon85 z którym zgadałem się dzień wcześniej i w końcu udało nam się zmówić pierwszy raz na wspólne rowerowanie.

Peleton dojechał do celu - Dolina Rzeki Gąsawki

W lesie pięknie zakwitły, całymi dywanami zawilce

Oko w oko z zawilcem

Czarny rumak dzisiaj trochę wierzgał ;)

W Dolinie Rzeki Gąsawki mieliśmy małe spotkanie ze stadem dzików (locha z chyba 6 młodzieży), które niestety na widok wyciąganych aparatów czmychnęły w las.

Podjazd w Bełkach

Przy źródłach rzeki Gąsawki nastąpiło oficjalne wręczenie dwóch kompletów naklejek Bikestata, które pocztą podawczą dotarły od samego szefa Blase :P

Płynie sobie Gąsawka po uroczej krainie...

Czterej muszkieterowie ;)

Później było plażowanie na plaży w Gołąbkach, bezskuteczne szukanie hamburgerów po ośrodkach wypoczynkowych i powrót do domu.

Karolina | 19:19 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj jakie piękne te zawilce...
ale rumak taki nie okiełznany....niedobrze :x
no Adaś poszalał...jestem dumna z kulegi z podstawówki:)
matisliswider | 10:45 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Wypad świetny! Czekam na następny :)
| 08:49 środa, 20 kwietnia 2011 | linkuj Wyprawa bardzo udana, z małymi atrakcjami i niespodziankami:) mam nadzieję, że uda nam się wybrać jeszcze kiedyś taką ekipą...
| 21:23 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Damn.. właśnie przypomniałeś mi, ze mam naklejki .. do rozdania. ^^
| 21:03 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj Nataliza - dzielnie przejechał cały dystans mimo że to jego pierwszy wyjazd na rowerze w tym roku.
nataliza
| 20:53 wtorek, 19 kwietnia 2011 | linkuj podziwiam Twojego brata :) , gdyż widzę że dał radę z Wami ogarnąć tę trasę:) musisz częściej brachola wyciągać , nie wolno się lenić ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epatr