Podchody wielkiego stada dzikich gęsi

Poniedziałek, 28 marca 2011 | dodano: 28.03.2011

Miała być zwykła przejażdżka, ale nad jeziorem w sporej odległości trafiłem na ogromne stado dzikich gęsi (kilka tysięcy sztuk).

Postanowiłem zrobić podchody więc pognałem za Bystrzycą przez pola do miejsca w którym odpoczywały. Mimo że starałem się być cicho i kryłem się za krzakami wypatrzyły mnie z odległości kilkuset metrów i wszystkie poderwały się robiąc ogromny hałas

Wylądowały kawałek dalej, to ja za nimi. I znowu nie udało się podejść bo już z odległości 500 metrów mnie wyniuchały :/

Krótki klip video

_

mogilniak | 05:01 wtorek, 29 marca 2011 | linkuj Na poopioelewskim, ale i gdzieś widząc z pociągu z gniezna po prawej stronie zawsze ich dużo było. W tym roku jeszcze nie miałem okazji zauważyć...
| 04:50 wtorek, 29 marca 2011 | linkuj Mogilniak - o właśnie... gęgawy - a nie mogłem sobie przypomnieć jak te gęsi się zwą. Ogólnie w tym jednym miejscu na Jeziorze Popielewskim często spotyka się stada ptaków - nie wiem co takiego specyficznego tam jest.

Karolina - ja dzisiaj za dużo ich nie widziałem, chyba że to było to stado co je przepłoszyłem.
mogilniak
| 21:22 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj Takiej ilości gęgaw jednocześnie, to jeszcze nie widziałem i ciężko mi nawet to sobie wyobrazić
Karolina | 17:23 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj nie za gęgały Cię :D ale dzisiaj latały jak szalone no takie ilości że masakra:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa enera