Skorzęcin / Miasto

Niedziela, 27 marca 2011 | dodano: 27.03.2011

Wyglądało na piękną, słoneczną pogodę... po wyjściu na rower okazało się że znowu wieje ten cholerny wiatr i z dłuższej trasy nici. Nie chciałem się znowu kręcić po mieście, więc przemogłem się, słuchawki na uszy i pojechałem do Skorzęcina.

W Skorzęcinie wody tyle że prawie zalewa molo (ale to chyba normalny poziom z jeziora z dawnych lat bo w fosie łączącej Jezioro Niedzięgiel z Białym pojawiła się woda)

mogilniak
| 21:24 poniedziałek, 28 marca 2011 | linkuj Własnie sobie zdałem sprawę, że w Skoju ostatni raz byłem, gdy molo było w rozsypce. Nawet nie potrafię ocenić czy wody dużo czy mało...
| 22:29 niedziela, 27 marca 2011 | linkuj Nie mogłem poznać, że to akurat skorzęcin o.O
| 20:48 niedziela, 27 marca 2011 | linkuj Ja tak samo cieszyłem się rano, że pogoda słoneczna i nie wieje, a jak przyszło do wyjazdu do znowu pod wiatr i zimno. Skończyło się na niecałych 22 km...
jOzzy | 19:20 niedziela, 27 marca 2011 | linkuj No to w następny weekend (jak nie będzie padać no i oczywiście wmordewind-u) to chyba kulnę do Skoja, popatrzeć na tę Wielką Wodę.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa estba