"Złota" polska jesień... miasto

Czwartek, 2 grudnia 2010 | dodano: 02.12.2010

Przez noc dowaliło śniegiem konkretnie - warunki gorsze chyba niż rok temu. Ujechać rowerem prawie nie idzie - najwygodniej jeździ się po chodnikach, na ulicę strach wjeżdżać.

Krajowa 15 bialusieńka. Znalazł się i jakiś hardcorowy skuterowiec u którego sezon nigdy się nie kończy... ;), a TIRowcy stają na górce w blokach startowych, aby wstrzelić się w zielone światło i podjechać pod górkę bez zatrzymywania.

chwilę obserwowałem całą tą sytuację i niektórzy byli tak zdesperowani że przejeżdżali przez skrzyżowanie na czerwonym świetle. Całe szczęście że do żadnej tragedii nie doszło.

Temu Panu się niestety nie udało - do przodu już nie da rady... trzeba się cofnąć kikaset metrów na górkę i rozpędem wziąć krzyżówkę trafiając w zielone światło.

Jako że jazda nie miała za bardzo sensu, więc pojechałem do dziadka pomóc w odśnieżaniu. Roboty prowadzone pod czujnym okiem szeregowego "Dolota"...

"Micuch" też coś tam pomógł...

Wieczorem jeszcze raz na rower - na drogach śnieg się trochę ubił, więc jeździło się troszkę lepiej.

--------------

Przyszły zimne dni i na Bikestacie jak grzyby po deszczu pojawiły się "chomiki"

jak dobrze że tych tu nie ma bo "kosmicznymi" dystansami namieszałyby nieźle w TOP10 i "Przechwałkach", czego nie lubię... bo jak można przejechać XX km (albo nawet XXX km) nie ruszając się z miejsca? (film nie mój)

dzesio | 22:07 piątek, 14 stycznia 2011 | linkuj Myślę, iż chomiki źle skalibrowaly rozmiar koła ;)
| 20:59 poniedziałek, 6 grudnia 2010 | linkuj Niech ja go tylko dopadnę gdzieś na akcji...
| 20:43 poniedziałek, 6 grudnia 2010 | linkuj A dlaczego mnie obgadywaliście...co ja zrobiłem :(
Karolina | 20:17 poniedziałek, 6 grudnia 2010 | linkuj co tam czerwone światło, co tam piesi... --- nieważne :D tak było kilka dni temu gdy krajowa 15stka była zaśnieżona ? niestety nie tylko, dziś asfalt czarny a koleś tirem śmignął na czerwonym to nic że już miałam być na pasach :/ nawet te światła nic nie dają na dobrą sprawę przechodząc tam czuję że igram z losem :D --- adrenalinka.

Tobie to chociaż ktoś pomógł odśnieżać....a mi nawet Reksio nie miał chęci pomagać w ten mróz :D
| 20:21 niedziela, 5 grudnia 2010 | linkuj jelon85 - ostatnio z Fazim Ciebie obgadywalismy ;)
| 17:10 piątek, 3 grudnia 2010 | linkuj Ja akurat miałem nocke w gnieźnie w pogotowiu, to czasy dojazdu do miejsca zdarzenia zajmowały nam średnio 50min. Na szczęscie nie strażacy nie musieli nas wyciągać z zasp, jak w zeszłym roku :)
kundello21
| 00:02 piątek, 3 grudnia 2010 | linkuj Skuterem to ja bym sie bał...

Tiry to mają przewalone.
vanhelsing
| 22:07 czwartek, 2 grudnia 2010 | linkuj A u nas na południu względny spokój - śniegu około 15 cm i wszystkie drogi czarne.
Fajna akcja z tymi ciągnikami siodłowymi z naczepą ( to nie jest TIR, jak nas zawzięcie na studiach uczą :D )
bloom
| 21:34 czwartek, 2 grudnia 2010 | linkuj Podobna sytuacja była dziś rano na trasie katowickiej. Ciężarówki także nie mogły się wdrapac a zjeżdżały z prędkością 3km/h lub mniej :)

Generalnie to trochę zimno się zrobiło, i jakoś przysypało niemiło śniegiem.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa denze