Dookoła miasta

Poniedziałek, 29 listopada 2010 | dodano: 29.11.2010

Mróz od 2 dni, więc postanowiłem poszukać na polach jakiegoś bezpiecznego lodowiska. Coś udało się znaleźć... nie do końca jestem zadowolony z wielkości, ale lepszy ryd niż nic - lód jeszcze w niektórych miejscach nie daje rady, ale już jutro będzie na nim można śmigać spokojnie na łyżwach. Problemem będzie jedynie ten silny, pasudny, mroźny wiatr.

Wieczorem przyszła w końcu zima i sypnęło śniegiem, więc jeszcze raz wyskoczyłem na rower.

| 21:48 poniedziałek, 29 listopada 2010 | linkuj Też bym sobie już pośmigał na łyżwach, jak mrozik przyłoży to i jeziorka zaczną zamarzać...
| 21:38 poniedziałek, 29 listopada 2010 | linkuj Aga - ze śmigania chyba nic nie będzie... śnieg wszystko zasypał :/
Aga
| 21:01 poniedziałek, 29 listopada 2010 | linkuj no to ja życzę owocnego śmigania :)
Karolina | 18:24 poniedziałek, 29 listopada 2010 | linkuj wyglądowywuje na dość spore, to tzw. "lodowisko"
"lepszy rydz niż nic.." :)
flash
| 11:31 poniedziałek, 29 listopada 2010 | linkuj Świetna koncepcja :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epatr