Skorzęcin... z Natalią i Orłem / Nad Morze w 1 dzień już jutro :)

Sobota, 10 lipca 2010 | dodano: 10.07.2010

Do Skorzęcina na konkurs skoków do wody na rowerze

Video

Przy okazji imprezy odbył się mini zlot Bikestata na którym miałem okazję poznać w końcu Bobiko i jego kolegę Jasia (kolegę zapraszamy n BSa). Bobiko przekazał mi także oficjalne naklejki BS'a otrzymane od naczelnego szefa serwisu - Blase, które zostaną rozdane okolicznym Bikestatowiczą.

W drodze do Skorzęcina zrodził się ostateczny plan niedzielnego wyjazdu. Ostatecznie znalazłem 2 osoby chętne i jedziemy trzyosobową ekipą (Ja, Nataliza i Orzeł) na rowerowy 300 km wypad "Nad Morze Bałtyckie w 1 dzień"

Wyjeżdżamy jutro o 16 i jedziemy przez całą noc... kierunek Kołobrzeg. Powrót do domu pociągiem w poniedziałek.

| 08:59 wtorek, 13 lipca 2010 | linkuj Wpis zaktualizowany
vanhelsing
| 14:56 niedziela, 11 lipca 2010 | linkuj Na pierwsze zdjęcie wygląda jakby ten na rowerze skakał na rowerek wodny :D
| 10:22 niedziela, 11 lipca 2010 | linkuj Nie no. Z Orłem tak chcieliśmy aby to Nataliza odważyła się i skoczyła tak do wody..fiu fiu fiu :D
| 09:35 niedziela, 11 lipca 2010 | linkuj bobiko - do ładnych godzin tam zabawiłeś. Nam również było miło was poznać - zapewne na rowerach kiedyś jeszcze się zgadamy.

patisa - Natalia nie chciała nam użyczyć swojego roweru do skoków, więc ominęła nas ta atrakcja :P A tak w ogóle to zapomniałem o Tobie - specjalnie dla Ciebie od szefa serwisu (Blase) Bikestats mam naklejki dla Ciebie ;)

cyclooxy - z Poznania chętni byli bo nawet chcieli jechać ze mną, ale pasowało im z soboty na niedzielę. Następny wypad nad morze będę miał chyba w sierpniu, ale to do Pustkowa.
cyclooxy
| 09:07 niedziela, 11 lipca 2010 | linkuj Kolejny wypad do Kołobrzegu daj znać bo coś nie mogę osobiście znaleźć chętnych.

Pozdrawiam
| 00:39 niedziela, 11 lipca 2010 | linkuj Heh wróciłem ;-) dopiero. ale to po drodze party na placu przy molo, kuzynka itp. :)

Było miło mi (i Jasiowi) Was 3jkę poznać :)!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kjakw