Most w Marcinkowie... z Natalią / Hałda Pasieka... z Natalią i bratem

Czwartek, 20 maja 2010 | dodano: 21.05.2010

Do południa wypad z Natalią na most kolejowy w Marcinkowie.

Droga z Płaczkowa do Łosośnik prowadziła polną drogą na której co chwila trafiały się kałuże. Jedna z tych kałuż mnie przerosła i zatrzymałem się na środku lądując nogami w wodzie... Natalia widząc co zrobiłem postanowiła nie być gorsza i zamiast do wody przewróciła się w pole ;)

Lokomotywa ze mnie marna ;)

Na moście kolejowym w Marcinkowie

No to hooop ;)

Jezioro Kamienieckie

Powrót do domu przez Wylatowo i Duszno.

Po obiedzie dołączył do nas brat

i pojechaliśmy na hałdę w Pasiece (trzeci rower przydał się jako statyw do aparatu)

keramp | 06:00 sobota, 22 maja 2010 | linkuj No i wsiąka Nam już chyba na stałe. Sebek a piłujesz już śrubkę bez kantów(ala 4pancerni) z ładnym grawerem na palec ;) Tylko gdzie taki rozmiar na rowerku występuje ;) Może z fragmentu kierownicy by się nadało :D Fuj sama zazdrość przemawia z mej strony. ;) Zdrówka
mogilniak
| 18:27 piątek, 21 maja 2010 | linkuj Na polnych drogach jest masakra :(

Nono niezła ekipa gnieźnieńsko-trzemeszeńska się tworzy :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sciuz