Miasto

Niedziela, 24 stycznia 2010 | dodano: 24.01.2010

Dzisiaj znowu piękny, słoneczny i mroźny dzień.

Po powrocie do domu nie chciało mi się siedzieć w czterech ścianach więc wziąłem szypę i postanowiłem sobie zrobić lodowisko, ale w pewnym momencie mnie oświeciło i przypomniałem sobie o dobrej miejscówce na łyżwy... miejsce okazało się idealne i nie musiałem odgarniać ton śniegu :)

Karolina | 19:13 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj oj tak kolejny piękny dzionek na uczelni..bajka :D
oo lodowicho zadaszone , miodzio :x łyżwy fajna sprawa...<buja w oblokach>
Faktycznie masz jakies robale w żopie :x że nie możesz na miejscu usiedzieć
Aga | 17:37 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj ufffffff widocznie poszły wszystkie, wreszcie przestał się drapać i gonić nie wiadomo za czym ;););) hehehe
pozdrówki ;)
| 17:35 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj jOzzy - jeżdżąc tam na łyżwach przeszło mi to przez głowę że można w curling byłoby tam pograć. Tylko jakby się za mocno czajnikiem pchnęło to wylądowałby w wodzie, bo na wylotach z tunelu jest za silny nurt i nie chce zamarznąć tam woda.
jOzzy | 17:24 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj Ta miejscówka super.
Sebek ! Nie myślałeś o uprawnianiu curlingu, ta miejscówka chyba się do tego nadaje ;)
Jakby co to tu masz namiary http://pl.wikipedia.org/wiki/Curling#Kamie.C5.84
Pozdrower !
| 17:19 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj Aga - ciekawe od kogo te pchły otrzymałem - ostatnio miałem kontakt tylko z jednym psem ;P
Szymon | 16:22 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj Qrde! Ale miejscówa!!! Superrr do jazdy na łyżwach!
Aga | 16:21 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj Tobie to chyba ktoś wiadro pcheł podrzucił że usiedzieć w jednym miejscu nie możesz ;))
rower, łyżwy, stoki narciarskie... co Ty tu robisz w PL, świat czeka :)))))
mogilniak
| 15:46 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj Heh widząc opis zastanawiałem się gdzie w Trzemesznie może być kryte lodowisko i jednak jest :)
Ja mam lodowisko w odległości 20m i to głównie w pionie, ale odkryte no i nie mam łyżw...łyżew...łyżwów
Timo | 14:42 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj Masz zdrowie kolego ;] Pzdr.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nicop