Skorzęcin... sezon 2010 rozpoczęty...

Sobota, 2 stycznia 2010 | dodano: 02.01.2010

Sezon rowerowy 2010 z dniem dzisiejszym uważam za otwarty.

Wybrałem się dzisiaj do Skorzęcina pojeździć na łyżwach. W drodze powrotnej trafiłem akurat na rozpoczynające się polowanie - kilkaset metrów za terenem polowań stanąłem w dolince na ciepłą herbatę... huknęło kilka razy i po paru minutach śmignęły koło mnie 2 sarny, a po paru minutach coś kolejnego biegło wystraszone przez las... okazało się że są to 3 dziki, które biegną prosto na mnie... zrobiło się gorąco. Stanąłem w bezruchu i je obserwowałem - przebiegły w odległości 10 metrów ode mnie i zatrzymały się w krzakach obok. Zacząłem wyciągać aparat, a one ruszyły dalej... jak aparat uruchomiłem to ostatni dzik akurat w choinki wbiegł i tyle je widziałem :(

W lesie piękne zimowe warunki - aż nie chce się wyjeżdżać z lasu.

Drifting...

Nie ma to jak ciepła herbatka... kilka minut później przy tej choince za mną przebiegły 3 dziki.

Myśliwy | 21:11 poniedziałek, 11 stycznia 2010 | linkuj Aga czy ty masz dobrze pod sufitem ?
mogilniak2 | 14:02 sobota, 9 stycznia 2010 | linkuj Nie mylcie myślistwa i myślistwa. Ono jest potrzebne, zwłaszcza na obecnym poziomie cywilizacji. Co innego kłusownictwo i zabijanie dla zabijania. Sam bym nie zabił, no może w obronie własnej. Pozdro dla Sebka , Adama i Szymona.
Aga | 15:21 piątek, 8 stycznia 2010 | linkuj Nie ma co porównywać myśliwych do rowerzystów.
Nikt mi nie wmówi, że myśliwy to ekolog i kocha ratować zwierzęta, ich życie!!! Są ludzie, którzy opiekują się chorymi zwierzętami, robią dla nich wszystko aby wyszli z tego najgorszego, jeśli się pojawi tylko cień nadziei, chociaż sami nie mają środków na leczenie, robią wszystko co mogą by je pozyskać od dobrych osób, zrzeszają się. I sprawia im to ogromną radość kiedy ratują jakiegoś biedaka. Niestety są też tacy co....... zabijają zdrowe, bezbronne zwierzęta, to myśliwi! W tym również nie rzadko nasze domowe pupile, które równie bezbronnie zerwały się z linki bo instynkt im podpowiada pobiec za sarenką i są nieświadome tego, że zaraz one będą opłakiwane przez swojego właściciela, który znalazł swoją pociechę ze śrutem w d...!!!!!!
A to dla właściciela oznaczałoby/oznacza kulkę również dla siebie.
:-(
Dla mnie, jeśli myśliwi nie pokażą się z tej dobrej strony, czyli że potrafią pomagać, a nie bronic swoich kolegów utajnieniami takich spraw, zawsze będą źle postrzegani. Widocznie takimi ludźmi chcą być.
To tyle.
Arnoldzik | 17:21 poniedziałek, 4 stycznia 2010 | linkuj Niradharo -No to nie zupełnie tak dla przyjemności. Myśliwi nie tylko zajmują się zabijaniem dla sportu ale także pośrednio ochroną zwierząt, selekcją i regulują populację zwierzyny. Myślę, że to tak jakby nam rowerzystom ktoś udowadniał, że jeżdżenie rowerem zwłaszcza zimą to debilizm. Myślistwo to wielka pasja i również jak rowernictwo posiada swą magię.
Sebek - spokojna głowa nikt Cię ze zwierzyną na pewno nie pomyli. Zwłaszcza, że zwierzyna leśna nie pije herbatki z czerwonego termosu i nie nosi okularów. Sam nigdy nie spotkałem lisa czy dzika w okularach pijącego herbatę z czerwonego termosu. Jesteś więc bezpieczny.
Szymon | 17:21 niedziela, 3 stycznia 2010 | linkuj Niradhara ja tak samo jak Ty- też nie znoszę takich ludzi.
A myśliwi nie mordują dla przyjemności. Sam jestem myśliwym.
| 19:13 sobota, 2 stycznia 2010 | linkuj Hehe - też się trochę obawiałem żeby czasami mnie ktoś za zwierzynę nie wziął :P
QRT30
| 15:21 sobota, 2 stycznia 2010 | linkuj Po takim śniegu to można śmigać po lasach u mnie prawie sam lód, jazda cały czas pod napięciem, żeby gleby nie zaliczyć. Pozdro.
niradhara
| 14:45 sobota, 2 stycznia 2010 | linkuj Mnie kiedyś o mały figiel nie ustrzelili śrutem ;) Jak ktoś chce być macho i chce polować, to niech się wybierze z nożem na grizzli! Nieznoszę ludzi, którzy mordują dla przyjemności!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lkazd