Gołąbki, Gąsawka, Wieniec

Czwartek, 10 września 2009 | dodano: 10.09.2009

Dzisiejszy dzień był dniem spotkań. Najpierw na Gołąbki poplażować i popływać. Tam mnie zagadał pewien chłopak na rowerze, pytając się czy to czasami nie ja umieściłem film na YouTubie z wyjazdu nad Morze Bałtyckie - okazało się że jest to brat mojej koleżanki z klasy LO, oraz znajomy Mogilniaka. Pogadaliśmy trochę i cały spokój plażowania zakłóciły służby mundurowe (Straż Pożarna, Policja, Straż Leśna), które na plaży miały posiłek regeneracyjny po ćwiczeniach (przyjechali kumple z pracy, mój szef i nawet na Wichera trafiłem, ale nie był rowerem tylko akurat na służbie). Za duży harmider tam się zaczął robić więc przejechałem się z Szymonem do Gąsawki i dalej na Wieniec, gdzie się rozjechaliśmy. W Palędziu natknąłem się na Andrzeja śmigającego na rowerze, pogadaliśmy chwilę i trzeba było jechać dalej. W Trzemesznie wpadłem na obiad do pizzeri i wychodząc z niej trafiłem na Mogilniaka wracającego z pracy. Przejechaliśmy razem przez miasto i skręciłem do domu. Wchodząc do domu dostałem SMSa od koleżanki że przejechałem koło niej nie zauważając jej, więc w tył zwrot i pojechałem odprowadzić Justynę do domu.