BORNHOLM 2009 - dzień 5 (Kołobrzeg nocą)

Sobota, 1 sierpnia 2009 | dodano: 03.08.2009

BORNHOLM 2009 - dzień 5

Pełna i dokładniejsza relacja, więcej zdjęć i video pojawią się na mojej stronie za kilkanaście dni - www.rowersebek.prv.pl

TRASA:
Kołobrzeg nocą

O 22:45 (31 lipca 2009) dopłynęliśmy do Polski. Na ziemiach polskich w porcie w Kołobrzegu powitał nas kolega Jurasek z forumrowerowego.org, który to pokazał nam Kołobrzeg nocą i do godziny 3 śmigaliśmy na rowerach po ulicach tego miasta.

Później rozłożyliśmy obozowisko na dworcu PKP w Kołobrzegu i próbowaliśmy trochę się zdrzemnąć w towarzystwie innych rowerzystów oraz kloszardów ;)

Po 4:30 postanowiliśmy zmienić klimaty i pojechaliśmy na plażę nad morze. Tam znaleźliśmy fajną miejscówkę - rozsiedliśmy się w koszu i oczekiwaliśmy na wschód słońca...

Słonko oczywiście efektownie wypełzło z wód morskich ;)

Cudownie jest drzemać w takich klimatach :)

Jakby atrakcji było jeszcze mało na koniec mogliśmy sobie pooglądać poranną gimnastykę dwóch starszych pań :)

Jest i klip video :)

O godzinie 7 wróciliśmy na dworzec, gdzie pożegnaliśmy Roksanę, która udała się pociągiem w kierunku Gdyni, a ja z Agenciarą po godzinie 8 wskoczyliśmy do pociągu na Poznań i nasze drogi rozjechały się w Pile - w pociągu dałem pasażerą zabawny pokaz, gdyż co chwila mi się przysypiało i się przewracałem :P W domu wylądowałem o godzinie 15.

Skocz do relacji dnia wg Agenciary (zdecydowanie lepsza i dokładniejsza)