Zieleń

Piątek, 10 lipca 2009 | dodano: 10.07.2009

Do Zielenia na "Zielone Wzgórza"

Joga w wykonaniu klekota ;)

Na Zielonym Wzgórzu

Trąba powietrzna...?

To na szczęście tylko rolnik znęcający się nad uprawą truskawek

Później wziąłem się za rozkręcenie (trochę się musiałem namęczyć, gdyż miałem tylko ściągacz do korb na kwadrat, a nie octalink, ale przy pomocy dodatkowej śruby ramiona udało się ściągnąć) i wyczyszczenie suportu, gdyż rok już tam nie zaglądałem, a po ostatnich deszczach jakieś dziwne odgłosy z tamtąd dochodziły.

vanhelsing
| 07:28 niedziela, 12 lipca 2009 | linkuj No ja niestety na pedałach też poległem - ostatnio rower mi wpadł do słonego morza, więc do zapieczenia doszła rdza i nie mam pojęcia jak to ktoś odkręci. Z tym smarem dobry pomysł.
mogilniak | 23:20 piątek, 10 lipca 2009 | linkuj Nie wiedziałem, że aż takie góry tam są...
Jak nie dam rady odkręcic, to dam jednemu gościowi na warsztacie. Krzepę ma chyba większą niż wózek widłowy :) I to z Twojej mieściny człek jest :)
| 14:33 piątek, 10 lipca 2009 | linkuj Hehe - lewitować na szczęście nie było trzeba, wystarczyło odpowiednie ukształtowanie terenu ;)
Jak 3 lata nie zaglądałeś to możesz już tam bez siłacza nie zajrzeć bo będzie zapieczone jak u vanhelsing'a ;) Też miałem kiedyś zapieczony suport i pedały - pedały jakoś się udało po długiej walce odkręcić, a na suporcie niestety poległem - na szczęście odkąd walę smar na gwinty takich przygód nie mam.
vanhelsing
| 13:48 piątek, 10 lipca 2009 | linkuj Naprawdę zieleń ;)

Ja do swojego supporu nie zaglądałem ani razu, skrzypi biedak, ale nikt nie ma tyle siły, żeby zapieczonego drania odkręcić..
mogilniak | 12:41 piątek, 10 lipca 2009 | linkuj Żeby temu rolnikowi fotkę zrobić, to chyba skorzystałeś ze swojej techniki lewitacji :))
DObry pomysł z tym suportem, ja do swojego już 3 lata nie zaglądałem :(

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ludzi