Z Rewy na klif w Mechelinkach

Czwartek, 25 czerwca 2020 | dodano: 07.07.2020

Pobudka po 5 rano i wyskakuję na rower póki jeszcze chłodno. W planach było pojechać do Władysławowa przez Rzucewo i Puck, ale wczoraj za długo się zasiedziałem, pokój do godziny 10 trzeba opuścić więc zostaje poranna krótka trasa na klif w Mechelinkach.

Uwielbiam Rewę :)

Poranna gimnastyka na plaży z próbą zrobienia rzuconego chellengu.

Na klif dojechałem raz dwa. Lekko zdziwiony byłem ile tam ludzi spało i niektórym (tym co spali na karimatach) zrobiłem poranną pobudkę swoją obecnością ;)
Klif wznosi się 30 metrów nad poziomem wody, więc widoki z góry są niczego sobie.

Widok z klifu na Cypel Rewski

Widok z klifu na torpedownię na Babich Dołach.
b

Szybki zjazd w dół z klifu do Mechelinek na plażę - sprawdziłem czy plażą nie dałoby się wygodnie jechać do samych Babich Dołów, ale niestety piach czasami za bardzo spowalniał.

Wcześnie rano, ale ruch na wodzie duży :)

Studenci od wczesnych godzin rannych prowadzą jakieś badania na wodach zatoki.

Za dużo nie pojeździłem tym rowerem - rower do auta, spakować walizki i do późnego popołudnia jeszcze na plażę - próbowałem przejść mielizną w kierunku Półwyspu Helskiego, ale po 2 km brodzenia po pas znudziło mi się dalej wędrować :P