Nad morzem - Rewa, Mechelinki, Trójmiasto

Środa, 24 czerwca 2020 | dodano: 06.07.2020

Na wypoczynek nad morzem wziąłem ze sobą rower, więc trzeba było w końcu go wyciągnąć z auta i objechać co nie co.

Zrobiłem sobie objazd okolicy o 6 rano. Z Rewy ruszyłem w kierunku Mechelinek trasą wzdłuż wód zatoki przez Rezerwat przyrody - Mechelińskie Łąki.

Rano na plażach pustki - cała plaża tylko moja :)

Za wygodnie się tędy nie jechało - od czasu do czasu trafiły się łachy piachu, gdzie trzeba było prowadzić rower bo coś jechać nie chciał.

Mikołajek nadmorski - rzadka roślina nadmorska, która jest najcenniejszym gatunkiem flory rezerwatu - jest to najliczniejsze miejsce występowania tej rośliny w Polsce.
Podobno jest to zaklęty chłopiec, który kradł kobietą ubrania jak te nago się kapały w morzu :D - legenda

Fajna donica kwiatowa w Mechelinkach :)

Z Mechelinek normalną drogą wróciłem do Rewy.

Popołudniu ponownie na rower - udałem się do Trójmiasta na kawę. Miałem jeszcze odwiedzić plażę na Babich Dołach, jednak zbyt późno ruszyłem w trasę, ale przynajmniej był czas na dłuższy postój w mojej ulubionej Gdyni Orłowo

Klif Orłowski to chyba najbardziej okazały klif nad naszym wybrzeżem.

Dalej pognałem ścieżką przy morzu do Sopotu i Gdańska Jelitkowo. Kawa mocno się przeciągnęła i wracać do Rewy przyszło o zachodzie słońca.

W Rewie wieczorny klimat nad wodami zatoki był dzisiaj niesamowity - aż się nie chciało wracać na kwaterę.