Rogowo

Poniedziałek, 15 kwietnia 2019 | dodano: 15.04.2019

Do Rogowa walcząc z wmordewindem i sprawdzając drogę przez dawny las (zniszczony przez wichurę) na Nowaszycach.

Kowalik

Zawilce już pięknie zakwitły...

Dalej przez Kowalewo, Rzym dojechałem do Rogowa - obraz gołych terenów po lesie przed Rogowem sprawiał przygnębiające wrażenie.

Czaple już opanowały swoje gniazda w lasku.

Z Rogowa jechałem krajówką przyglądając się budowie drogi ekspresowej S5.

Fragment od Cotonia do granicy województwa odbywa się już jedną stroną ekspresówki - stara krajówka jest już nieprzejezdna

| 14:08 wtorek, 16 kwietnia 2019 | linkuj jelon85 - wiem, wiem że była wielka akcja sadzenia u Was bo nawet jakieś OSP od nas jechało pomagać
| 04:32 wtorek, 16 kwietnia 2019 | linkuj W zeszłym tygodniu była wielka akcja sadzenia lasu. Pas od Niedźwiad do Rogowa już rośnie, teraz tylko czekać kilkadziesiąt lat...
Grigor - ten odcinek eski i tak dobrze wyglada. Ok 75% roboty zrobione, gorzej ma się sytuacja na wysokości Bydgoszczy gdzie nawet połowa nie jest zrobiona. Włoska firma poległa.
| 20:12 poniedziałek, 15 kwietnia 2019 | linkuj grigor86 - może tak im kiepsko ta budowa idzie bo majstrów Panie rozpraszają, które świecą gołym tyłkiem - dzisiaj stała w całkowicie przezroczystej mini :D
| 20:02 poniedziałek, 15 kwietnia 2019 | linkuj Budują i budują i wybudować nie mogą....ciągnie się ta budowa S5.
Ps. pięknie Ci kowalik zapozował :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nages