Miasto \ miasto

Niedziela, 14 kwietnia 2019 | dodano: 15.04.2019

Do południa na rower objechać miasto tu i tam.

Podjechałem na Wrzesińską zobaczyć otwarcie sezonu motocyklowego 2019 - trochę się ludzi zjechało, ale tak bez szału bo wszyscy pokryci na terenie "koszar" i podobno nie było nawet grupowego przejazdu.

Zawitałem też na nowo wybudowaną stację kolejki wąskotorowej - ciekawe czy coś z tego będzie, czy kasa wyrzucona w błoto.
Tu ma być początek trasy w kierunku Powidza?

Zawitałem też na budowę "poszerzania" mostu... jestem pełen podziwu jak idzie im robota - jeden z dwóch mostów już poszerzony. Nadal jednak nie rozwikłałem zagadki w jaki sposób wykonali oni to poszerzenie nie zamykając ruchu kolejowego.

| 14:07 wtorek, 16 kwietnia 2019 | linkuj jelon85 - to już nawet od pół roku ta stacja tam jest... aż dziwne że Ciebie nie zaprosili na otwarcie ;)
| 14:06 wtorek, 16 kwietnia 2019 | linkuj grigor86 - tylko pytanie jak... poprzedni most szerokość miał o połowę mniejszą, więc teorytycznie jak podcięli boki to poiwinien się zawalić :P A możliwości i rozwiązania niby są ale za bardzo ich nie widać - budowa zwykłego ronda, albo drogi rowerowej to prawie wyczyn ;)
| 04:33 wtorek, 16 kwietnia 2019 | linkuj Nie wiedziałem, że mam swoją stację w Gnieźnie:D
| 19:57 poniedziałek, 15 kwietnia 2019 | linkuj Dziś są takie możliwości i rozwiązania inżynieryjne, że takie poszerzenie mostu bez wstrzymania ruchu nie jest czymś nadzwyczajnym.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hwils