Gołąbki, dookoła miasta

Sobota, 18 kwietnia 2009 | dodano: 18.04.2009

Nie wiem czego to sprawka, ale power w nogach miałem dzisiaj niesamowity. Drogę na Gołąbki pokonałem w rekordowym (21 minut) tempie ze średnią 31,5 km/h.
W drodze powrotnej trafiłem na jakiś trzech, pro kolarzy na wypasionych rowerach szosowych, w strojach Halls, którzy ruszyli w pościg za mną, ale power miałem taki że zostali daleko w tyle.

mogilniak | 19:32 niedziela, 19 kwietnia 2009 | linkuj Hehe niezła frajda tak kogoś odstawic :)) Co prada teamowców Hallsa tak nie zrobiłem, ale wielu innych się zdarzyło, a najbardziej lubię oglądac miny wyprzedzanych paniś w maluszkach :)
| 18:13 niedziela, 19 kwietnia 2009 | linkuj vanhelsing może to przez to że oni kurczowo trzymali sie ograniczenia prędkości 40 km/h, a mi kilka razy tak "przypadkiem" się o trochę przekroczyło ;)
vanhelsing
| 14:33 niedziela, 19 kwietnia 2009 | linkuj Odstawił teamowców Hallsa na szosach :D Ale jaja :D Gratulacje powera :D
| 20:46 sobota, 18 kwietnia 2009 | linkuj tatanka - ja w sumie jutro prawdopodobnie będę się kręcił w okolicy Mogilna. Po godzinie 11 będę w Palędziu Kościelnym dopingował koleżankę na podjeździe bo odbywa się tam jutro wyścig kolarski szosowców, ale zapewne koło tej godziny to będziesz już daleko od Mogilna.
tatanka | 19:45 sobota, 18 kwietnia 2009 | linkuj hej - ja zamierzam jutro sie wybrać w okolice Mogilna, Trzemeszna. Mam nadzieje ze sie uda mi nie zaspac na pociąg. Nie wiem jakie masz na jutro plany, ale jakbys chciał sie gdzies po drodze spotkac i kawałek przejechac, to daj znac:) Plan jest taki ze jedziemy pociągiem do Mogilna i droga mniej lub bardziej krętą wracamy do poznania...
pozdrawiam serdecznie!
JPbike
| 19:13 sobota, 18 kwietnia 2009 | linkuj Super power masz jak na sebekfiremana przystało :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzedm