Do Skoja...

Środa, 25 marca 2009 | dodano: 25.03.2009

Spojrzałem na pogodę ICM, a tam niebywałe zjawisko - pogoda prawie że bezwietrzna więc trzeba było pokręcić gdzieś dalej. Już po wyjeździe za miasto widać było efekty braku wiatru, gdyż dobrze widoczny był dym z kominów elektrowni oddalonej ponad 40 km. Odwiedziłem Skorzęcin (do przez Gaj, powrót przez Kołaczkowo). W lasach ciekawie wszystko oblepione śniegiem i co chwila napotykałem jakieś zwierzaki - niezliczona ilość saren, kilka zajęcy, chyba stado jeleni, parkę jakiś ptaków drapieżnych.
Do nowego kokpitu powoli się przyzwyczajam - chyba mi kciuk urósł przez noc.

Takich klimatów będzie coraz więcej :)

Nad Jeziorem Białym przez brak wiatru też uroczo się zrobiło

W lodziarni niestety wybór kiepski - tylko cieńkie lody bezsmakowe

Gdzieś w lesie...

Galas
| 20:43 czwartek, 26 marca 2009 | linkuj lODZIARNIA HE HE
Dobre zdjecia :)
zapraszam do mnie :)
Dopiero sie rozkręcam, ale zapowiada sie przyjemnie :)
www.photoblog.pl/galas ;)
Galen
| 08:34 czwartek, 26 marca 2009 | linkuj Fotka nr 1. genialna!
inimicus
| 23:29 środa, 25 marca 2009 | linkuj Pierwsza fotka super :)
| 23:07 środa, 25 marca 2009 | linkuj Dokładnie - skorzęcińskie klimaty
JPbike | 22:49 środa, 25 marca 2009 | linkuj Genialna ta mega-klimatyczna pierwsza fotka :)
Skorzęcińskie klimaty ?
mogilniak | 22:27 środa, 25 marca 2009 | linkuj Tak pół na pół, ale siedząc do 15 w biurze raczej częśc zimową widziałem :(
| 22:18 środa, 25 marca 2009 | linkuj W sumie to ciężko powiedzieć czy to dzisiaj była zima czy też już wiosna ;)
mogilniak
| 21:21 środa, 25 marca 2009 | linkuj Fiu fiu to aż do Skoja się wybrałeś, na NK myślałem, że to Młynek :) Pogoda dopisywała, tak pięknej zimy jak tej wiosny to dawno nie było :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa mnamo