Wyspa na Jeziorze Ostrowite

Piątek, 20 lutego 2009 | dodano: 20.02.2009

Postanowiłem zbadać nieznane dotychczas tereny a mianowicie wyspę na Jeziorze Ostrowite koło Ostrowitego Prymasowskiego - z tego co wyczytałem z mapy to wyspa nosi nazwę Dębowy Ostrów. Na wyspie znajdują się ślady grodziska z okresu kultury łużyckiej - niestety nic nie udało mi się znaleźć ciekawego, ale może to przez to że na lądzie zagościłem tylko na chwilę.

Pierwszy raz tej zimy odważyłem się pojeździć po zamarzniętej tafli jeziora

Cel wycieczki - wyspa

Tak się prezentuje z lotu ptaka - wygląda jak wielka ryba pływająca w jeziorze ;)

Brzegi wyspy bardzo wysokie

Fajnie byłoby się przenieść w tej chwili w czasie z prawie 3000 lat wstecz

Około 1 km od wyspy już na stałym lądzie znajduje się ciekawie uformowany teren

Musiałem i dzisiaj sobie fruknąć ;)

Gość tedi | 21:14 środa, 18 września 2019 | linkuj byłem tam tego lata i nie wiem czy sie tam jeszcze wybiore a mianowicie przy zwiedzaniu wyspy miałem odczucie jak bym nie był tam sam ponieważ słyszałem bardzo donośne stąpanie nie wiem co to było bo nic nie zauważyłem następnie płynąc kajakiem wokół wyspy wypatrywałem innych Robinsonów lecz nikogo tam nie było / następna wyprawa tylko we dwoje nie koniecznie zakochanych ,
Oskar | 23:20 sobota, 27 stycznia 2018 | linkuj Panie, Robercie zapewne Pan już nie zagląda tutaj ale może jednak zauważy Pan kiedy moj wpis.
Bardzo bym Pana prosił o kontakt ze mną w sprawie tej wyspy, bardzo mi zależy na zdobyciu informacji na jej temat ponieważ internet jest ubogi, a jest Pan moją ostatnią deską ratunku.
Dorastałem w tej miejscowości ale zostałem zmuszone do jej opuszczenie ze względu na sprawy rodzinne. Gdyby zobaczył Pan mój wpis bardzo Pana proszę o kotntakt.
mail; 8tabasko8@gmail.com
mail; 8tabasko8@gmail.com
| 17:54 niedziela, 22 grudnia 2013 | linkuj Robercie a możesz coś więcej napisać o tych "ponadnaturalnych" przypadkach? Zaciekawiłeś mnie teraz :)
Robert | 16:58 niedziela, 22 grudnia 2013 | linkuj Dębowy Ostrów ma swoją historię i tradycję. Oprócz grodu łużyckiego było tu grodzisko średniowieczne. Starsza mieszkanka sąsiedniej wioski mówiła, że na wyspie "kusi" i nie ma sensu tam płynąć. Pokochałem tą wyspę, odwiedzałem, ale po kilku "ponadnaturalnych" przypadkach na wyspie więcej już tam nie jeżdżę.....
| 21:58 piątek, 20 lutego 2009 | linkuj Po jeziorze się fajnie jeździ o ile czuję zaufanie do lodu i wiem że ma odpowiednią grubość no i o ile widzę ludzi kręcących się w zasięgu wzroku :)
A na wyspie nikt już nie mieszka od tysięcy lat - pomosty pobudowali chyba wędkarze.
JPbike
| 17:54 piątek, 20 lutego 2009 | linkuj Z tym jeżdżeniem po jeziorze ... twardziel z Ciebie - tak jak ja :)
Ciekawie uformowana ta wyspa patrząc z góry ... odrobinę zdziwiłem się bo widać pomost - ktoś tam mieszka ?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ylisz