Po lasach z Benym

Wtorek, 17 lutego 2009 | dodano: 17.02.2009

Zgadałem się z Benym w Krzyżówce. Mieliśmy jechać do Skorzęcina, ale że pogoda była niezbyt dobra to pojechaliśmy lasami na skarpę nad Jeziorem Wierzbiczany a później objazd dookoła jeziora w Jankowie Dolnym.
W drodze powrotnej żeby było szybciej postanowiłem kilkaset metrów przejechać drogą krajową nr 15 - i to był błąd. Wystarczyło 30 metrów jazdy i już trafiłem na kierowcę idiotę. Z naprzeciwka jechały 2 tiry i jeden drugiego postanowił wyprzedzić - nie ważne że to skrzyżowanie, że z naprzeciwka nadjeżdżam rowerem... byle szybciej i do przodu... musiałem uciekać na pobocze żeby nie zaliczyć czołówki z tirem. W Trzemesznie za to inny kierowca wymusił samochodem pierwszeństwo i zmuszony byłem hamować. Wczoraj też miałem przygodę z kierowcą perfidnie wymuszającym pierwszeństwo. Ehhhh - normalnie strach na drogi wyjeżdżać.

Na plaży w Jankowie Dolnym

Widok ze skarpy na Jezioro Wierzbiczany

Odprowadzając Benego prawdopodobnie na ostatnim zjeździe trafiłem na coś ostrego i rozciąłem oponę przy okazji dziurawiąc dętkę - czekało mnie łatanie dętki na mrozie. Ciekawe czy z takim rozcięciem będzie dało się dalej użytkować oponę czy będę zmuszony zakupić nową.

| 14:02 piątek, 20 lutego 2009 | linkuj No Vexol jest super tani i w miarę dobrze się spisuje. A najtańszy to jest w sumie Rohloff - jak się dobrze zakombinuje to ma się go gratis ;)
vanhelsing
| 21:29 czwartek, 19 lutego 2009 | linkuj A, dziś szukałem jakiegoś taniego smaru do łańcucha i znalazłem się na stronie z Twoim testem paru specyfików. Dzięki, bo już wiem, że kupię Vexola ;)
| 20:18 czwartek, 19 lutego 2009 | linkuj Wyglądacie razem jak starszy brat z młodszym :P
mogilniak
| 17:10 wtorek, 17 lutego 2009 | linkuj Pogoda dziwna była. Gniezno śnieg zasypał, a w Mogilnie śniegu zero.
Ja wczoraj też złapałem panę w nowej oponie :(( Jakieś szkło albo gwóźdź zaliczyłem, bo zadzwoniło o szprychy. Właśnie lecę łatac :(

A o samochodach nic nie mów.... coraz gorzej jest :(

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa piech