Winter Race - wymiękłem... z rozsądku

Niedziela, 25 stycznia 2009 | dodano: 25.01.2009

Pojechałem do Krzyżówki gdzie odbył się pierwszy wyścig serii Gniezno Grand Prix MTB 2009 - Winter Race. Cały czas się zastanawiałem czy wystartować, ale jak zobaczyłem jakie warunki są w lesie (ślizgawica) i że co chwila przed startem ktoś "wywijał orła" to zrezygnowałem - nie warto było ryzykować uszkodzenia zespajającego się obojczyka po złamaniu. No więc została mi rola startowego, fotografa i kibica.
Powrót do domu z mogilniakiem i Andrzejem.
Więcej moich zdjęć z zawodów na www.rowersebek.prv.pl

Jazda figurowa na lodzie - zawodnicy w drodze na miejsce startu. Na nogach było się ciężko utrzymać a co dopiero na 2 kołach.

Powyścigowa uczta

daVe
| 19:05 niedziela, 25 stycznia 2009 | linkuj Rzeczywiście wcale się nie dziwię, że nie pojechałeś. Szkoda zdrowia ;-)
mogilniak
| 18:58 niedziela, 25 stycznia 2009 | linkuj Obojczyk mam cały, ale chyba nawet mając kolce bym się nie wybrał. Wolę miec cały nadal ;)
robin
| 18:47 niedziela, 25 stycznia 2009 | linkuj Jasne - szkoda obojczyka!!! Pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oczyc