Jezioro Wierzbiczany

Niedziela, 7 lutego 2016 | dodano: 07.02.2016

Piękna pogoda i zgranie wolnego czasu umożliwiło spotkanie się na rowerach z Anetką i odbycie pierwszej, wspólnej jazdy w tym roku :)

Żwirownia na Krzyżówce coraz bardziej przeistacza się w coraz większy zbiornik wodny.

Z Anetką spotykam się w NWN i gnamy już dalej wspólnie przez lasy w kierunku Jeziora Wierzbiczany. Po drodze drogę przebiega nam dorodne stado (ok. 8 sztuk) wielkich jeleni.

W Lubochni wbijamy się na singla biegnącego wzdłuż jeziora, na którym dzisiaj był dosyć spory ruch pieszy.

Singniel kończy się na plaży na Kujawkach.

Następnie udajemy się na drugą stronę jeziora - na skarpę, gdzie w ciepłych promieniach słońca podziwiamy jezioro z góry. Na skarpę przyjechał również inny "rowerzysta", aby przy ładnych widoczkach skonsumować taniego winiacza :P

mogilniak | 21:17 poniedziałek, 8 lutego 2016 | linkuj Możliwe, że to wina sklepu :) No i pęd do domu na obiad.
Jakiś czas temu żwirownia przy drodze w Wymysłowie na mnie wrażenie zrobiła.
| 18:29 poniedziałek, 8 lutego 2016 | linkuj mogilniak - żwirowni teraz w okolicy cała masa - ziemię wywożą na drogę podbudowę drogi S5. Obok tej na zdjęciu (po drugiej stronie drogi) zanosi się że powstanie kolejna. Hehe - pewno do sklepu ciągnęło, a to nie po drodze nad jezioro ;)
mogilniak | 19:25 niedziela, 7 lutego 2016 | linkuj Nieźle poszli z tą żwirownią. Tak się wydaje, że jeszcze niedawno nic nie zapowiadało takiej dziury. Po drodze z pracy zapuszczałem się tam na maślaki :)
A przy tym jeziorze w Lubochni przejeżdżałem setki razy, ale nigdy nie zapuściłem się by zjechać nad samo jezioro
Monica
| 18:37 niedziela, 7 lutego 2016 | linkuj Miło widzieć Was znów razem na rowerach ;-) Pozdrawiam serdecznie :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ycies