Ostrowite, Kamieniec

Sobota, 6 lutego 2016 | dodano: 06.02.2016

Pojechałem najpierw na plażę nad Jeziorem Ostrowite, gdzie pojawiła się nowość - stoły w formie pieńków drzewa.

Całkiem ciepło jak na luty - bo ok. 9*C. Wiatr w sumie pasuje (na powrót z wiatrem) więc stwierdziłem że jadę dalej.
I tak pognałem na Jerzykowo, Miławę i w Słowikowie wjechałem na mój ulubiony odcinek do Kamieńca

W Kamieńcu na pole zleciały się chyba wszystkie okoliczne łabędzie i zrobiły sobie pastwisko.

Pierwszy raz pojawiłem się na plaży w Kamieńcu, która znajduje się za drewnianym kościółkiem - całkiem fajna miejscówka.

W drodze powrotnej zajechałem jeszcze do Popielewa.

| 18:27 poniedziałek, 8 lutego 2016 | linkuj mogilniak - ja je tutaj pierwszy raz spotkałem w takiej ilości. Musisz na wakacje przyjechać i objechać stare tereny :)
mogilniak | 10:56 niedziela, 7 lutego 2016 | linkuj Łabędzie w Kamieńcu to chyba standard. Jak tylko pamiętam to one się tam zbierały.
Kurna patrząc na Twoje relacje, zdjęcia tęsknię za tymi okolicami

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ewnym