Ostatnia wycieczka w sezonie

Środa, 31 grudnia 2008 | dodano: 31.12.2008

Ostatnia wycieczka w sezonie 2008 - wypad na punkt widokowy w Dusznie.
Pogoda przecudna - lekki mrozik, troszkę śniegu i bezchmurne niebo pełne słońca.

Po powrocie trzeba było zabrać się za cyferki i podsumować cały sezon - w sumie zadanie miałem ułatwione gdyż podsumowałem go dużo wcześniej (myślałem że na rower nie uda już mi się wsiąść w tym roku, ale na szczęście udało się) i wystarczyło nanieść tylko małe korekty.
Cała cyferkomania sezonu 2008 znajduje się na mojej stronie -
Na rowerze z Firemanem

Od dzisiaj focę nowym sprzętem - Canona A570 wymieniłem na A710.

Sarenki

Wał Wydartowski

Widok z wieży widokowej w Dusznie. Jak w nocy będzie dobra przejrzystość powietrza to Nowy Rok powitam chyba w tym miejscu (ale to zrobię wypad samochodem)

Nie ma to jak grudniowe opalanie się ...

Jak za gorąco to w zasięgu ręki i lody się znajdą

Poproszę taką pogodę przez całą zimę

Ryzykanci - aż mi ciarki przechodzą jak ich widzę na takim kilku centymetrowym lodzie. Zdjęcie jest z wczoraj - dzisiaj ich było już znacznie więcej.

Nowy Rok już nadjeżdża

| 22:24 czwartek, 1 stycznia 2009 | linkuj miciu22 - powoli zdrowieje, jak przyjdzie wiosna to kilometry pójdą na całego także rób zapas żebyś na wiosnę w tyle nie został ;) Plan na 2009 mam dociągnąć do 12000 km - czy się uda to się zobaczy :)
jatylkopobulki - co do wspólnego śmiagania to jak najbardziej - teraz ja w Twoje rejony się wybiorę :)
jatylkopobulki
| 14:27 czwartek, 1 stycznia 2009 | linkuj Fajnie, że już jeździsz, może wiosną znów gdzieś wspólnie pośmigamy :) Życzę szybkiego powrotu do pełnej sprawności, na "normalny" rower i przyjemności w nowym roku. Fotki sympatyczne i miejsca jakby znajome :)
JPbike
| 17:01 środa, 31 grudnia 2008 | linkuj Fantastyczną, słoneczną, zimową pogodę do rowerowania dziś mieliśmy :)
Przyznam że Twoją własną stronkę już od dawna przeglądam - super jest !
No i Szczęśliwego Nowego Roku !!! :)
miciu22
| 16:22 środa, 31 grudnia 2008 | linkuj Bawiłem się takim aparatem i fotki robi cacy- jak na Canona przystało. Sebek zdrowiej, bo z kim się będę ścigał w nowym roku?? Chociaż i tak kaemów natrzaskałeś i rispekt za to, że wsiadłeś na rower mimo kontuzji.
siwiutki
| 16:19 środa, 31 grudnia 2008 | linkuj Piękne zdjęcia. Życzę Ci, żeby 2009 rok był najbardziej udanym sezonem!
Pixon
| 16:11 środa, 31 grudnia 2008 | linkuj Ano zapomniałem, dobrej zabawy życzę ;]
| 16:01 środa, 31 grudnia 2008 | linkuj Jak gorąco to sople do szklanki i mamy dżin z lodem :D. Niezłe zdjęcia robi ten kompakt.
daVe
| 15:34 środa, 31 grudnia 2008 | linkuj Fajnie, że dzisiaj nam wszystkim pogoda dopisała. A Twoja cyferkomania wymiata! Zwłaszcza końcówka z kosztami :D
Pozdrawiam!
vanhelsing
| 15:31 środa, 31 grudnia 2008 | linkuj Po zdjęciach widzę, że Canon spisuje się świetnie :)
Te sople wyszły fajnie :)

Szczęśliwego nowego roku :P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa lupac