Wypad do Skorzęcina. Przepiękny

Poniedziałek, 29 grudnia 2008 | dodano: 29.12.2008

Wypad do Skorzęcina. Przepiękny słoneczny dzień.

Takie klimaty uwielbiam :) Cisza aż w uszach dzwoni.

W lesie też cisza...

Jezioro w Skorzęcinie skute równiuteńką taflą lodu

Gwiazdy tańczą na lodzie. Na rozległych płyciznach w Skoju można już byłoby śmigać na łyżwach.

Chodzę po wodzie ;)

Góra lodowa

Słońce niestety po południu skryło się za chmury.

vanhelsing
| 22:56 poniedziałek, 29 grudnia 2008 | linkuj chodze po wodzie - najlepsze zdjęcie :)
robin
| 20:19 poniedziałek, 29 grudnia 2008 | linkuj Świetne zdjęcia - szczególnie woda pod stopami :-) Pozdrawiam
mogilniak
| 19:13 poniedziałek, 29 grudnia 2008 | linkuj U mnie chyba z masą coś nie tak :) Ja na taki lód jak wchodzę to zaraz trzaski i gwiazdki wokół nóg :)
Faktycznie też nieraz zauważyłem, że wokół chmury, deszcz, a u nas Słońce i susza.

To na pewno wina instalacji do rozpraszania burz, które mają przy magazynach gazu :D
| 18:40 poniedziałek, 29 grudnia 2008 | linkuj Spoko spoko - żadnego szaleństwa niestety nie ma. Wszystko grzecznie i spokojnie jak emeryt robię :) Nawet rowerem na lód nie wjechałem - a tak korciło ;P
bananafrog
| 18:29 poniedziałek, 29 grudnia 2008 | linkuj Nie no, szalejesz! Jak Cię widzę z tą ręką na lodzie i rower w terenie, to mi się słabo robi ;). A swoją drogą zdjęcia super, zwłaszcza te jak chodzisz po wodzie ;). Pozdrawiam!
| 18:13 poniedziałek, 29 grudnia 2008 | linkuj JPBike to widzę że ja w jakimś dziwnym rejonie mieszkam - ile to już razy u ludzi z Poznania lub Bydgoszczy nie było słońca a u mnie bezchmurne niebo - a to tylko 60 km różnicy :)
JPbike
| 18:06 poniedziałek, 29 grudnia 2008 | linkuj Fajny słoneczny wypad zafundowałeś sobie :)
U mnie cały czas dziś pochmurno ...
Ja również załadowałbym łyżwy do sakw i jazda na zamarznięte jezioro :)
| 17:42 poniedziałek, 29 grudnia 2008 | linkuj Ja gdybym nie był po złamaniu to bym zapewne jutro się przejechał z łyżwami nad to jeziorko i pośmigał na tych płyciznach.
vanhelsing
| 17:19 poniedziałek, 29 grudnia 2008 | linkuj Jeszcze parę dni takiego mrozu i zacznę na łyżwach po takich zbiornikach śmigać ;)
mogilniak | 16:48 poniedziałek, 29 grudnia 2008 | linkuj Pogoda niewątpliwie ładniejsza niż dzisiaj. Oj jeszcze wczoraj bałem się nogę na lód położyć by skarpet nie zmoczyć, a co dopiero wejść. No ale jedna noc mrozu i kilkadziesiąt kilogramów masy mniej czyni wielką różnicę ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa acwbe