Nałóg jest straszny...

Wtorek, 9 grudnia 2008 | dodano: 09.12.2008

Nałóg jest straszny...
Nie wytrzymałem - musiałem wyjść na rower bo nie szło już wyrobić - organizm wariował od naładowania energią ;)
Na swoim rowerze nie bardzo mogę jeździć bo za bardzo obciąża obręcz barkową, więc dosiadłem coś tam "makrokeszopodobnego", które to umożliwia stabilną jazdę przy użyciu jednej ręki i ruszyłem... trasa Trzemeszno - Grabowo - Gołąbki - Ławki - Kruchowo - Kierzkowo - Trzemeszno.
Od razu człowiek lepiej się czuje :) Może uda się dociągnąć w tym sezonie do 10000 km :P

Czy to fatamorgana czy przez te prawie 3 miesiące jakieś nowe pasmo górskie powstało u mnie?

Moja obecna maszyna. Człowiek się przyzwyczaił do luksusów to ciężko na takim czymś jeździć - coś tam strzeli raz po raz, poobciera, każdą dziurę czuć straszliwie, ale ważne że jedzie i mam nadzieję że się nie rozleci.

Jednoręki rider :)

To już późna jesień a wody ciągle ubywa.

Co za dobrobyt - nawet wydrukować sobie można "coś" przy drodze.

JPbike
| 21:05 wtorek, 9 grudnia 2008 | linkuj No :-) spodziewałem się że wcześniej pokręcisz ... :-)
I bardzo dobrze :-) Tak jak przedmówcy i ja napisze: uważaj na siebie
Fajne to "pasmo górskie" przydałoby sie tam zrobić jakiś uphill :-D
A ja pare wycieczek temu znalazłem zatopiony monitor 15 cali :-)
Pozdrówka
swiatelko
| 20:26 wtorek, 9 grudnia 2008 | linkuj no:) dobrze że ręka się goi i już jezdzisz:) tylko uważaj na siebie:)
bardzo ciekawe zdjęcia.
mogilniak
| 17:06 wtorek, 9 grudnia 2008 | linkuj Taki nałóg to czysta przyjemność :) Dużo do 10000 nie brakuje. Mam tylko nadzieję, że będę w tym szybszy od Ciebie ;))
Maszyna też całkiem, całkiem. Znam takich co takiego sprzętu nie zamieniliby na nic innego :)
Nieźle wyposażone lasy mamy w pobliżu, a to monitor, a to telewizor, a to drukarka... :)

Idę na rower... ;)
WrocNam
| 17:03 wtorek, 9 grudnia 2008 | linkuj Dobrze Cię widzieć w trasie. Rower jak rower - dwa koła i rama ;-)
Pozdrawiam
vanhelsing
| 15:01 wtorek, 9 grudnia 2008 | linkuj Tak trzymać! :D Fajny rower, co Ty chcesz :P
| 14:47 wtorek, 9 grudnia 2008 | linkuj Z ręką jest coraz lepiej, ale do pełnej sprawności jeszcze kilka miesięcy czekania. Obojczyk cały czas stabilizowany jest blachą i śrubami - mam nadzieję że w lutym mi to wyciągną w końcu.
Mlynarz
| 14:44 wtorek, 9 grudnia 2008 | linkuj Szacunek.
Tylko uważaj na rękę, bo szkoda byłoby ją uszkodzić, gdy ledwo co wróciła do normalności.

Ciekawie zrobiłeś zdjęcie tych piaskowych wzgórz. :)

Pozdrawiam!
kosma100
| 14:41 wtorek, 9 grudnia 2008 | linkuj Uważaj na siebie.
A co z ręką?
Pozdrawiam :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tenoe