Z pracy / Dookoła miasta

Sobota, 15 sierpnia 2015 | dodano: 16.08.2015

Rano powrót z pracy pod paskudny wiatr, wbijając się idealnie w przerwę chmur burzowo-deszczowych.

Późnym popołudniem runda dookoła miasta.
W Lubiniu plaża nad jeziorem pięknieje z dnia na dzień - mieszkańcy odwalili kawał dobrej roboty. Są już ławki, boisko do plażówki, miejsce na ognisko i teraz robi się utwardzony zjazd. Szkoda tylko że dojazd rowerem do miejscowości jest taki kijowy - aż się prosi o ścieżkę, tym bardziej że ten odcinek krajówki jest niezły pod względem widoków.

Skoczny kundelek i jego mniej skończy kompan z Lubinia.

Na Pasiece rozstawili przy elektrowni wiatrowej dźwig - wygląda jakby mieli demontować ten wiatrak bo fundamentu pod nowy nie widać.

Gorąco, susza... bociany znalazły sobie niewielką kałużę aby uzupełniać płyny.

| 07:40 piątek, 21 sierpnia 2015 | linkuj wu - okazało się że chyba jedno ze śmigieł się uszkodziło i musieli je zdemontować.
wu | 15:51 wtorek, 18 sierpnia 2015 | linkuj Widziałem w niedzielę ten wiatrak w Pasiece z daleka. Wydawało mi się że jest przechylony od zachodniego wiatru. Może w związku z tym ten dźwig się tam znalazł.
| 21:31 niedziela, 16 sierpnia 2015 | linkuj Faktycznie w tym Lubiniu pięknieje ten obszar nad jeziorem z dnia na dzień. Świetny przykład, by pokazać, że jak się chce, to można :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kuibe