Niechanowo / Dookoła miasta nocą

Środa, 22 lipca 2015 | dodano: 26.07.2015

Po południu do Niechanowa, poczekać na pewien wóz i złożyć do kupy co trzeba.

Mam kompleks małego... koła oczywiście ;)

W nocy przejażdżka poza miastem. Miało być Duszno, ale stwierdziłem że nie jest jakaś super przejrzystość powietrza i walnąłem rundkę przez Kierzkowo, Pasiekę i Rudki. Noc tak ciepła, że można było na krótko jeździć.

| 13:52 poniedziałek, 3 sierpnia 2015 | linkuj Arnoldzik - jak jest ładniejsza to może mieć ładniejszy rower :P

GrubyTno - ja tam zostaję wierny 26 i nie kombinuję póki nie jestem zmuszony :P
GrubyTno
| 17:24 wtorek, 28 lipca 2015 | linkuj Wszystkich dopada plaga dużych kół. Jak nie 28 to 29 cali :)
Arnoldzik
| 17:08 niedziela, 26 lipca 2015 | linkuj Mniejsze bo mniejsze, ale jak się odpowiednio szybciej kręcą to na jedno wychodzi :) Sebek, Anetka ma ładniejszy rower, ale Twój też jest fajny :)
| 08:35 niedziela, 26 lipca 2015 | linkuj Widzę nowy nabytek u Anetki,pogoda była super.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nimio