Z pracy / Folwark

Wtorek, 21 lipca 2015 | dodano: 22.07.2015

Rano powrót z pracy.

Późnym popołudniem ponownie na rower na Miaty po Anetkę. Przeczekanie w Trzemesznie ulewy i wieczorem przejażdżka na Folwark odstawić Anetkę. Wieczorna jazda bardzo przyjemna - po deszczu pachnące powietrze i ciepło.

Nad Piaskami przeleciał nam nad głowami, na niskim pułapie, wielki samolot odrzutowy. Wyglądał jak pasażerski i byłem z lekka zdziwiony co taki samolot robi w tym miejscu - czyżby jakaś awaria? Nie dawało mi to spokoju więc zapytałem się Maciejowi o rozwiązanie zagadki. Maciej oczywiście zagadkę rozwiązał od razu: okazało się że to tankowiec McDonnell Douglas DC10, który ćwiczy tankowanie w powietrzu z naszymi F-16.

W Folwarku oddałem Anetkę w ręce jej siostry i wróciłem do domu samotnie przez mgliste lasy. Wieczór był taki magiczny, że mógł trwać sporo dłużej.

Na horyzoncie utworzyły się fajne góry z chmur.

Księżyc spoczął sobie na kominie.

Arnoldzik
| 04:56 piątek, 24 lipca 2015 | linkuj W nocy z wtorku na środę ok. godz. 23:00 F-16 ( chyba ) miały nocne ćwiczenia również w okolicy Kruszwicy. Zaobserwowałem pozorację walki powietrznej na stosunkowo niskim pułapie ( chyba najniższym dozwolonym ) w której brały udział trzy samoloty. W pewnym momencie jeden z nich wypuścił trzy flary następnie wszystkie zwiększyły dość znacznie pułap i oddaliły się w kierunku wschodnim.
| 21:13 czwartek, 23 lipca 2015 | linkuj jelon85 - te hałasujące myśliwce cały czas wypatruję, ale chyba tankowanie w powietrzu ćwiczą tak wysoko że ich nie widać
GrubyTno
| 21:00 czwartek, 23 lipca 2015 | linkuj Fotka księżyca konkretna. Nic się nie uchowa przed Twoim aparatem :P
| 10:39 czwartek, 23 lipca 2015 | linkuj Ten samolot dwa razy kołował też nad Rogowem, a potem było już tylko słychać przelatujące wysoko myśliwce, które zakłócały spokój do północy.
Księżyc, ale znalazł sobie ciepłe gniazdko na noc :D
| 21:00 środa, 22 lipca 2015 | linkuj Fajna trzecia fotka jak w górach.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa tynie