Dookoła miasta

Piątek, 20 marca 2015 | dodano: 20.03.2015

Plan na dzisiejszy dzień wyglądał inaczej - miały być odwiedziny Śnieżycowego Jaru i paru innych ciekawych obiektów po drodze, ale niestety z wyjazdu trzeba było zrezygnować, gdyż wczoraj wieczorem doczytałem że przez cały marzec wojsko ćwiczy tam z amunicją bojową i wstęp do Śnieżycowego Jaru jest możliwy tylko w weekendy i dni powszednie po 15:00.

Słońce dzisiaj miało niezły ubaw - chyba z faktu że za godzin parę kończy się astronomiczna zima :)

Pokręciłem się więc po okolicy Trzemeszna, Cytrynowa i Folusza.

Na kawałku łąki nad Jeziorem Popielewskim jak co roku pełno kwiatów.

Nad Jeziorem Malicz niezła komedia. Łabędź ścigał po całym jeziorze gęś gęgawę - obserwowałem tą parodię przez dobre 10 minut, ale jaki był cel tego pościgu nie udało mi się odgadnąć. Skończyło się na tym że gęgawa wyśmiała głośno łabędzia i ten się ostatecznie obraził.

trasa | 09:37 wtorek, 24 marca 2015 | linkuj tzw wojsko ...polskie prowadzic bedzie dzialania bojowe w godz 7do 15 ,za dodatkowym wynagrodzeniem po 15 ,no i oczywiscie zakaz pracy w nocy ,bo sa ciezarni od godziny
| 20:40 niedziela, 22 marca 2015 | linkuj anetkas, sebekfireman - nawet nie wiedziałem o tych kwiatkach :-D Nie miałem wiele czasu na przeglądanie i czytanie neta, więc moja wiedza w tym temacie była zerowa. Tyle co słyszałem, że wiele osób obiera ten kierunek, no ale teraz to już wszystko rozumiem skąd ten ciąg w tym kierunku :-)
| 20:05 sobota, 21 marca 2015 | linkuj Monica - oj to chyba u kogo innego widziałaś, bo ja ostatnio tam byłem 2 lata temu :)
Monica
| 18:37 sobota, 21 marca 2015 | linkuj Piękna fotka zaćmienia słońca ;-) Pamiętam Waszą zeszłoroczną relację ze Śnieżycowego Jaru ;-)
GrubyTno
| 12:16 sobota, 21 marca 2015 | linkuj W tym roku nie byłem ale z tego co wiem w zeszłym roku też ten zakaz obowiązywał. Na wjeździe na poligon w Biedrusku stoi tablica, gdzie napisane jest, że wstęp w tygodniu niemożliwy a i tak ludzie wjeżdżają. Ale faktem jest że nie opłaca się oberwać kulki bo chce się zobaczyć kwiatki :P
| 08:41 sobota, 21 marca 2015 | linkuj GrubyTno - jeździłeś tam teraz w marcu? Na stronie Nadleśnictwa Łopuchowo napisali że do 15:00 w dni powszednie jest kategoryczny zakaz wstępu.

maniek1981 - w jedną stronę miało być pociągiem, a powrót już z wiatrem do domu przez opuszczony psychiatryk w Owińskach, Śniezycowy Jar i Skoki. Śnieżycowy Jar jest zawsze modny na wiosnę bo tylko wtedy kwitnie tam rzadki kwiatek.
anetkas
| 07:51 sobota, 21 marca 2015 | linkuj i nie jest to "moda" tylko czas kwitnięcia śniezycy wiosennej, głównej atrakcji tego rezerwatu - jeśli jeszcze nie doczytałeś.
| 07:50 sobota, 21 marca 2015 | linkuj Maniek ku zaspokojeniu Twojej ciekawości - mieliśmy jechać pociągiem do Śnieżycowego Jaru a wrócić rowerami, jeśli to aż tak ważne :P
| 22:11 piątek, 20 marca 2015 | linkuj To dłuższą wycieczkę planowałeś dzisiaj, czy w jedną stronę pociągiem? Coś widzę w modzie w ostatnim czasie ten Śnieżycowy Jar. Z Poznania też w niedzielę ma ruszyć tam wiara na otwarcie sezonu.
GrubyTno
| 21:49 piątek, 20 marca 2015 | linkuj Właśnie nie do końca wiadomo jak to jest z tym strzelaniem, bo niby obowiązuje ten zakaz w dni powszednie, ale ludzie chyba odwiedzają ten rezerwat przed 15. Sam jeździłem kilka razy w dni robocze przez Biedrusko, raz nawet mijałem czołg i nikt nie zwrócił uwagi oraz raz słyszałem wystrzały z broni, a samochody twardo tamtędy jeżdżą. Jak jutro będzie ciepło to się wybieram tam :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa umalu