Niechanowo, Gniezno

Niedziela, 8 marca 2015 | dodano: 08.03.2015

Idzie już chyba wiosna, więc postanowiłem ściągnąć pedały platformowe i zamontować ponownie SPD.
Ruszyłem na Niechanowo walcząc z paskudnym wmordewindem... po drodze w NWN spotkałem Anetkę, która wyjechała mi na spotkanie.
W Niechanowie zabraliśmy "młodych" na pierwszą tegoroczną przejażdżkę rowerową na pobliski, uroczy stawek o którym nie miałem zielonego pojęcia.

Później z Anetką pognaliśmy do Gniezna dokonać pewnych zakupów i powrót przez Cielimowo z postojem na "bułkę z kapustą" i do domu.

| 09:41 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj maniek1981 - młodzi to tacy zapaleńcy że już dzisiaj jeden do Wrześni chciał jechać, a drugi do Powidza. Będą trzaskać kilometry jak podrosną.

matisliswider - może i nazywać się bułka z bigosem. Nazwę "bułka z kapustą" wymyślił Pan Jurek :)
matisliswider
| 23:19 niedziela, 8 marca 2015 | linkuj bułka z bigosem :D?
| 20:49 niedziela, 8 marca 2015 | linkuj Widzę młodzi już mają wszczepione rowery w krew :-)
anetkas
| 20:12 niedziela, 8 marca 2015 | linkuj Ale Wisła :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa trzad