Kurier - Wrocław

• Sprzęt niemoj
Sobota, 7 marca 2015 | dodano: 07.03.2015

Pociągiem do Wrocławia. Byłem w szoku bo "Kamieńczyk" PR-ów jeździ z nowymi, wygodnymi  wagonami.

Odbiór przesyłki na Moście Zwierzynieckim i powrót rowerem na dworzec Wrocław Główny.

Powrót do domu też PR'ami - również w nowych wagonach.

| 15:45 wtorek, 10 marca 2015 | linkuj mogilniak - to widzę że sporo zamierzasz jeździć do Mogilna, jak się RegioKarta kalkuluje.
mogilniak | 22:12 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj Obliczyłem, że kalkuluje mi się kupić regioKartę. 30% zniżki na wszystkie bilety.
| 14:05 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj mogilniak - teraz oprócz RegioKarnetu jest też w ofercie Mini RegioKarnet
mogilniak | 13:44 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj Do Sobótki to i tak przez Wrocław :) A nawet mógłbym sprzęt odebrac i teraz w piątek go Tobie przytargać do Trzemeszna...

Ale mi przypomniałeś o Regio Karnecie. Zapomniałem o tym wynalazku.
| 09:51 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj GrubyTno - wysyłać nie chciał, a poza tym to lepiej było obejrzeć na żywo niż płacić w ciemno. Na takie wyjazdy, jak się nie ma ulg to kupuje się Bilet Turystyczny lub Regio Karnet. Wtedy za 39 lub 45 zł + 7 zł rower można jeździć pociągami określonych spółek po całej Polsce bez limitów przez cały weekend.

mogilniak - ostatnio to w ogóle mam szczęście do ładnych i wygodnych wagonów. O tym że przebywasz we Wrocławiu całkowicie zapomniałem, ale w sumie to ten Wrocław to na ostatnią chwilę wyskoczył bo docelowo miałem towar odebrać w Sobótce.
mogilniak | 08:46 poniedziałek, 9 marca 2015 | linkuj Czasami można się zdziwić co PR wystawiają :)
Był we Wrocku i nie dał znać... Podjechałbym Koną :)
GrubyTno
| 22:04 niedziela, 8 marca 2015 | linkuj I to się bardziej opłacało kupić bilety w tą i z powrotem + przewóz roweru niż wysłanie przesyłki kurierem lub przesyłką konduktorską?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chnaw