Dookoła miasta

Środa, 8 października 2014 | dodano: 09.10.2014

Runda dookoła miasta przez Cytrynowo i Młynek.
Żeby dojechać do Cytrynowa musiałem kilkaset metrów przejechać krajówką. To wystarczyło żeby trafić na debila w samochodzie, który wyprzedził mnie ciężarówką na kartkę papieru mimo że z naprzeciwka nic nie jechało. Było naprawdę groźnie i zrobiło mi się mega gorąco ze strachu, a ciśnienie mi tak podniósł że doszłoby chyba do rękoczynów jakbym go dopadł. Szkoda że nie zdążyłem zerknąć na rejestrację.

trasa | 23:38 piątek, 10 października 2014 | linkuj na bikestsie moznaby tych debili identyfikowac kolor marka litery z tablicy i 2 ostatnie cyfry wiedzialby czlowik ze jest juz namierzony i gdzie jechal a czesto jest nazwa firmy i ma szefa zeby sie nam tylko chcialo chciec
trasa | 23:37 piątek, 10 października 2014 | linkuj na bikestsie moznaby tych debili identyfikowac kolor marka litery z tablicy i 2 ostatnie cyfry wiedzialby czlowik ze jest juz namierzony i gdzie jechal a czesto jest nazwa firmy i ma szefa zeby sie nam tylko chcialo chciec
| 22:11 czwartek, 9 października 2014 | linkuj To są właśnie uroki krajówek gdzie nie ma poboczy :/ Jedzie sobie jeden czy drugi furą i myśli, że droga cała jego. Miałem podobnie w ubiegłym tygodniu w sobotę koło ogródków na Kalinie. Jakiś rusek mnie dosłownie naczepą drasnął.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rdzie