Skarpa Wierzbiczany / Miasto nocą

Czwartek, 9 października 2014 | dodano: 09.10.2014

Takiej pogody w październiku się nie spodziewałem... ciepło jak latem (22*C), więc na spokojnie można było wyjść na krótko.
Poszwędałem się terenowo po skarpie nad Jeziorem Wierzbiczany.

W nocy ponownie na rower - ciepło (19*C) i do tego księżyc więc warunki do jazdy wymarzone. Pokręciłem się więc po obrzeżach miasta.

Jeżdżąc w ciemnościach w pewnym momencie na niebie zaczęły pojawiać się serie jasnych obiektów, które po kilku sekundach gasły. Pojawiały się co jakiś czas na niebie w różnych miejscach. Okazało się że to myśliwce toczą jakieś "wojny" powietrzne i strzelają sobie flarami lotniczymi... momentami bardzo efektownie to wyglądało. Pojechałem na górkę porobić im zdjęcia, ale zanim tam dojechałem to już się chyba wystrzelali z wszystkiego :( Udało mi się tylko nagrać marny film jak akurat nad miastem przelatywali i strzelili dwie serie.

Monica
| 18:28 sobota, 11 października 2014 | linkuj No niezłe to drugie zdjęcie, bardzo tajemnicze... ;-)
| 22:14 czwartek, 9 października 2014 | linkuj Pogoda rewelka :-) Też dzisiaj na krótko ubrany wyskoczyłem. Wróciłem z pracy i stwierdziłem, że nie ma co marnować tak pięknej pogody. Od razu się przebrałem i na rower. Obiad przecież mógł poczekać :D
| 20:45 czwartek, 9 października 2014 | linkuj Taka pogoda do listopada mogła by się utrzymać. Nie ma co chować jeszcze letnich ciuchów :)
Nad Rogowem też często było słychać dzisiaj przelatujące myśliwce, które pewnie zawracały żeby toczyć walki nad Wami...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zdraz