Szklarska Poręba, miała być

Wtorek, 9 września 2008 | dodano: 10.09.2008

Szklarska Poręba, miała być Szrenica ale niestety pracownik PN mnie cofnął, Przełęcz Szklarska, Jakuszyce, Harrachov, wodospad Mumlava, Kopalnia Stanisław, Wysoki Kamień, Zakręt Smierci, sztolnia pirytu
vmax - 67,6 km/h

Dużo więcej zdjęć, dokładna relacja i klip video za kilka dni na mojej stronie - www.rowersebek.prv.pl

Serpentyny

Harrachov - skocznia mamucia

Mumlavski wodospad

Na szycie kopalni Stanisław

I na dole kopalni

Wysoki Kamień

Sztolnia pirytu

Kategoria Góry, Zagranica

adhed
| 20:58 wtorek, 18 czerwca 2013 | linkuj super wycieczka, w maju zrobiłem podobną, a w ostatni weekend wjechałem na Szrenicę, tak jak chciałeś :) super widoki polecam!
akacja68
| 13:49 niedziela, 8 sierpnia 2010 | linkuj O... moje tereny:) Tylko, że ja robię je pieszo...ale kiedyś... jak kupie odpowiedni rower... to kto wie...
grzesiek | 15:39 piątek, 26 września 2008 | linkuj Cześć!
Udało Ci się bez problemu wjechać na szczyt Stanisława? Byłem w pierwszej połowie września w Szklarskiej i też miałem taki zamiar, ale po napotkaniu tablicy "wstęp surowo zabroniony" oraz po tym, jak z budynku wyszedł jakiś koleś z wielkim psem, to się niestety musiałem wycofać :(
Przy wjeździe na Szrenicę też mnie zatrzymał strażnik :/ Za to pod Łabski Szczyt wjechałem bez żadnych przeszkód. Szkoda, że się nie zdecydowałeś tam podjechać - są świetne widoki na Góry Izerskie i Kotlinę Jeleniogórską. Sam podjazd miejscami tak stromy jak na Wysoki Kamień, ale podłoże dużo lepsze - drobniutki szuter, więc łatwiej tam wjechać.
Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia!
| 22:43 czwartek, 11 września 2008 | linkuj Na początek można wybrać bardziej lajtowe góry. Np fajne okolice z dobrym dojazdem od nas są w Masywie Śnieżnika (tam byłem rok temu i za rok chyba się przejadę jeszcze raz bo Pradziada muszę zdobyć)
mogilniak | 20:53 czwartek, 11 września 2008 | linkuj Właśnie to "kilkakrotnie dłuższe" mnie martwi :(

No ale w końcu na takiej wycieczki nie o prędkość chodzi. Nie spieszy się człowiek do domu na obiad po dniu pracy jak na tej górce Młynek - Wydartowo :)) Więc i na pewno mniej się męczy. Dopóki nie sprawdzę na miejscu w Szklarskiej, to nie zobaczę jak jest na prawdę ;)
| 20:48 czwartek, 11 września 2008 | linkuj No to tak mniej więcej jak ten podjazd z Młynka wyglądają te mało ostre podjazdy w okolicy Szklarskiej z tą różnicą że są kilkakrotnie dłuższe ;)
mogilniak | 20:41 czwartek, 11 września 2008 | linkuj Masz rację, że to pojęcie względne. Ja się męczę np. podjeżdżając od J. Młynek w stronę Wydartowa, a Maciej męczyłby się jeszcze bardziej :/ Jednak codziennie tędy jeżdżę i jakoś żyję ;)
| 20:39 czwartek, 11 września 2008 | linkuj No trasy są ładne a niezbyt ostre podjazdy to pojęcie względne bo w sumie gdzie się nie pojedzie to raczej tak czy tak będzie sporo pod górkę - ale na lekkich przełożeniach da się to przeżyć ;)
mogilniak
| 18:34 czwartek, 11 września 2008 | linkuj hehe znowu po sąsiedzku ;)

Dzisiaj rozmawiałęm z Maciejem (tym od sielawy ;)) o Twojej wycieczce. Mówił, że w okolicach Szklarskiej są ładne trasy z niezbyt ostrymi podjazdami. Może się wiosną na jakiś wydłużony weekend w te rejony wybierzemy ;)
JPbike
| 22:01 środa, 10 września 2008 | linkuj Ach ... Harrachov :-) - też kilka razy tam zrowerowałem :-)
Znajoma mi ta super srepentyna :-)
| 21:00 środa, 10 września 2008 | linkuj No podjazd na Wysoki Kamień bezpośrednio ze Szklarskiej był ścianą płaczu ;) A na zjeździe hamulce się zaczęły smażyć.
Wolę sobie nie myśleć co by było przy wjeździe na Petrovkę - tam jest podobno dopiero ciężko.
siwiutki
| 19:59 środa, 10 września 2008 | linkuj Ach! Jakże cudne tereny tam są! Najmilej wspominam podjazd na Wysoki Kamień i singletrack do kopalni Stanisław.

Pozdrawiam

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa eczes