Ostrowite / Do pracy

Wtorek, 15 lipca 2014 | dodano: 16.07.2014

W południe na plażę do Ostrowitego pomoczyć się w wodzie.

Po 17 do pracy - tym razem przez Święte. W Lubochni spotkanie z Anetką i dalej już razem do Gniezna na Wenecję zobaczyć i poczuć nosem katastrofę ekologiczną na jeziorze w centrum Gniezna, gdzie padła większość ryb w akwenie. Trochę ryb uprzątnięto, ale nadal tysiące śniętych ryb unosi się na wodzie, a te co żyją pływają przy powierzchni i próbują złapać powietrze. Odór w okolicy niezbyt przyjemny.

| 20:09 czwartek, 24 lipca 2014 | linkuj Monica - na skutek spadku zawartości tlenu w wodzie zdechły tony ryb w jeziorze w centrum miasta.
Monica
| 19:17 czwartek, 24 lipca 2014 | linkuj Co to za katastrofa ekologiczna?
GrubyTno
| 00:00 sobota, 19 lipca 2014 | linkuj Poznałem ten zapach prawie dwa tygodnie temu i już wtedy wiedziałem, że coś jest nie tak. Po kilku dniach wyszło szydło z worka...
Anetka | 20:02 środa, 16 lipca 2014 | linkuj Wali jak nie wiem, na tym zakręciku myślałam że wypadnę z drogi !
| 18:54 środa, 16 lipca 2014 | linkuj śmierdzi masakrycznie!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa mpree