Do pracy / Z pracy . Nowy licznik

Poniedziałek, 14 lipca 2014 | dodano: 15.07.2014

Rano do pracy, wieczorem z pracy. Po powrocie do domu czekała na mnie paczka z krajów azjatyckich, w której mieścił się zamówiony nowy licznik rowerowy. Ogólnie z zakupu jestem bardzo zadowolony - wykonanie solidne (podobno w pełni wodoszczelny), czytelny wyświetlacz, obsługa wygodna i zestawienie wyświetlanych informacji bardzo przemyślane - najważniejsze informacje z jazdy mamy podane na bieżąco bez klikania. Oprócz standardowych opcji jest także kilka rzadziej spotykanych takich jak czas całkowity wycieczki zliczający postoje, odliczanie czasu lub dystansu w górę lub dół, całkowity czas jazdy nie resetujący się, stoper, termometr, "zamrożenie" zliczania danych, informacja o potrzebie nasmarowania łańcucha oraz czujnik zmierzchu, który uaktywnia możliwość podświetlania ekranu gdy jest ciemno. Cena - 16 zł wraz z wysyłką z krajów azjatyckich :)

GrubyTno
| 00:03 sobota, 19 lipca 2014 | linkuj Jak tak patrzę na tę cenę i funkcjonalność tego licznika to aż nie chce się wierzyć, że europejscy producenci takich cudów wołają sobie z 10 razy tyle... Proszę o link na PW jeżeli da się to kupić jeszcze po takiej cenie :D
| 20:49 wtorek, 15 lipca 2014 | linkuj Licznik prezentuje się elegancko! Aż mi się nie chce wierzyć,że tyle funkcji w tak niskiej cenie...
| 15:27 wtorek, 15 lipca 2014 | linkuj Rzeczywiście ogrom funkcji poraża za tą cenę. Jestem ciekaw ile kosztują azjatyckie wersje takich profesjonalnych liczników z pomiarem pulsu, GPSem, sumą podjazdów etc. :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa accza