Do pracy, Skorzęcin

Wtorek, 1 lipca 2014 | dodano: 01.07.2014

Z rana do pracy na szkolenie. Po szkoleniu miałem już gnać do Niechanowa, ale zatrzymałem się jeszcze na chwilę na dworcu i w tym momencie konkretnie lunęło deszczem, więc miałem gdzie przeczekać opady. Po kilkunastu minutach można było kontynuować jazdę. Ledwo wyjechałem za Gniezno i znowu deszcz - tym razem postój pod drzewem w lesie. Za Goczałkowem znowu postój - tym razem wydawało mi się że coś się błyska i odpuściłem sobie chwilowo wjazd na otwartą przestrzeń do czasu aż ciemna chmura przeszła do końca mi nad głową. Jakoś udało mi się dojechać do Niechanowa, gdzie czekała na mnie smaczna zupa ogórkowa ugotowana przez Anetkę. Po obiedzie pojechaliśmy z Krzysiem na wycieczkę rowerową do fryzjera, a później już sami, z Anetką pognaliśmy do Skorzęcina.

W Skorzęcinie sezon wakacyjny się zaczął i jest już sporo wczasowiczów. Posiedzieliśmy sobie na ławce, odwiedziliśmy Jezioro Białe. Na szczęście żaden wczasowicz nie wpadł nam tanecznym krokiem pod koła ;)

We wsi Skorzęcin pojawiła się nowa rzeźba przy leśniczym ;)