Miasto

Poniedziałek, 30 czerwca 2014 | dodano: 01.07.2014

Cały czas zanosiło się na deszcz, więc przez kilka godzin wstrzymywałem się z wyjściem. W końcu stwierdziłem że z tego zanoszenia się nic nie będzie i wyszedłem na rower... po 10 km trzeba było się zmywać do domu bo przyszła ulewa. Na szczęście zdążyłem.

Czerwiec zanosił się na rekordowy pod względem kilometrów w miesiącu, ale niestety końcówka kiepska i rekordu nie ma.

| 18:17 czwartek, 3 lipca 2014 | linkuj Ehh, ja też miałem szansę na pobicie rekordu (ponad 2000km w miesiącu), ale końcówka miesiąca wypadła nierowerowa i nie wyszło. Może kiedyś.
| 21:18 wtorek, 1 lipca 2014 | linkuj jelon85 - ja dzisiaj miałem trzy postoje przez deszcz. Czerwiec faktycznie kiepski był - zdecydowanie brakowało przyjemnych, ciepłych wieczorów.
| 20:47 wtorek, 1 lipca 2014 | linkuj Heh! ja dzisiaj miałem 3 podejścia i za każdym razem spotkał mnie deszcz:/ na szczęście obyło się bez konkretnej ulewy. Tegoroczny czerwiec nie zachwycił pogodą :/

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oispi