Góry SUDETY ZACHODNIE [7/7] - Jelenia Góra, Gniezno

Poniedziałek, 9 czerwca 2014 | dodano: 30.10.2014

Koniec urlopu, czas wracać do domu.
Ze względu na okropny upał opuściliśmy kwaterę już o 8 rano i udaliśmy się z Cieplic na dworzec główny w Jeleniej Górze.
Ok 10 nadjechał pociąg - IR Mamry - miał być piękny z klimatyzacją, ale niestety się zepsuł i przyjechał zwykły "kibel". Po chwili okazało się że "kibel" jedzie tylko do Wrocławia i tam będziemy musieli się przesiąść do innego podstawionego pociągu. We Wrocławiu pociąg się faktycznie podstawił, wagony stare, ale z przedziałem rowerowym. Podróż powrotna nie należała do przyjemnych ze względu na potworny upał (temperatura powietrza dochodziła do 35*C), ale na szczęście do Gniezna dojechaliśmy w miarę planowo i o 17:30 wysiedliśmy z pociągu.
Na dworcu czekała na mnie stęskniona Anetka, która na osłodę ciężkiego powrotu wręczyła nam lizaki :P
Marcin pognał do domu z uwagi na nadchodzącą chmurę burzową, a ja z Anetką pokręciłem się jeszcze po Gnieźnie, gdyż przed pracą musiałem coś zjeść - więc najpierw na Wenecję na kebaba, później na lody na deptak i z pełnym brzuchem można było iść do pracy.

Podsumowując wyjazd to bardzo nam się udał i co najważniejsze pogoda dopisała oraz wróciliśmy cali i zdrowi.Przez 5 pełnych dni pobytu przejechaliśmy 550 km pokonując ponad 10000 metrów przewyższeń. Część miejsc już znałem z poprzedniego pobytu z rowerem w tych rejonach, w roku 2008 (LINK) , ale sporo miejsc było dla mnie całkiem nowych.

Na koniec zapraszam do obejrzenia krótkiego klipu video z tego wypadu :)

| 21:30 czwartek, 30 października 2014 | linkuj Film gotowy. Teraz jeszcze został do zmontowania drugi film z samych singli pod Smrkiem.
Monica
| 08:55 środa, 11 czerwca 2014 | linkuj No to dałeś czadu ;-) Czekam na relację. Z chęcią sobie pooglądam Sudety, dość słabo mi znane poza Karkonoszami G. Stołowymi.
JakiCMG
| 21:05 wtorek, 10 czerwca 2014 | linkuj Już myslalem że odpuściłes rower :p

My tydzień temu wybralismy sie do Gniezna okrężnymi drogami żeby nie jechać krajówką - wyszło 102km :)
W te sobote do Skorzęcina jechaliśmy i mieliśmy nadzieję że gdzieś sie spotkamy na trasie - upał niemiłosierny więc dzwoniliśmy po wóz techniczny i do domu rowery juz na dachy jechaly.

Czekam na zdjęcia i filmik ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa arzyz