Folusz

Czwartek, 20 lutego 2014 | dodano: 20.02.2014

Po obiedzie w końcu udało się znaleźć chwilę na rower i wybrałem się w towarzystwie zachodzącego słońca na terenową rundkę po obrzeżach Wału Wydartowskiego. Czuć już wiosenny klimat... wielkie stada ptaków zlatywały się na nocny odpoczynek.

Powyższe i poniższe zdjęcie wykonane zostały kamerką Mobius. Dodatkowo zrobiłem też takie same foty Canonem i wyszły gorsze.

Do zachodu słońca już blisko...
Próbując złapać słońce

jubilat2
| 18:09 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj Wow. Niezła jest ta kamerka.
| 16:03 piątek, 21 lutego 2014 | linkuj jelon85 - w odstawkę chyba nie pójdzie bo czym będę zoomował :P

Monica - nie wiem w czym tkwi sekret... może powodem jest wyniesienie terenu. Kamerka ma gwint i można ją montować na statywie.

marcingt - nawet nie sprawdzałem jaka była temperatura - ale nie zgrzałem się i nie zmarzłem. Kamera jest niesamowita.

grigor86 - chłop na rowerze jechał i myślał że jemu macham :P
| 21:01 czwartek, 20 lutego 2014 | linkuj Dobry ostatni kadr Sebek.
| 18:15 czwartek, 20 lutego 2014 | linkuj Chyba najcieplejszy dzień w tym roku. Ubrałem się sporo lżej niż zwykle, a i tak było mi za gorąco :) Świetne fotki robi ta kamerka.
Monica
| 18:07 czwartek, 20 lutego 2014 | linkuj Fajny klimacik...Te zachody słońca są u Was jakieś wyraźniejsze niż u nas, albo Ty masz takie szczęście do ładnych zachodów ;-) Ta kamerkę ustawiasz na statywie, żeby zrobić takie zdjęcia?
| 18:06 czwartek, 20 lutego 2014 | linkuj Bardzo fajna ostatnia fotka!
Jak lepsze fotki wychodzą z kamerki to Canon pójdzie na odstawkę i się obrazi :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa icopr