Popielewo

Niedziela, 2 lutego 2014 | dodano: 02.02.2014

Odwilż na całego i mimo tej całej wilgoci jeździło się całkiem przyjemnie czując w końcu przyczepność do nawierzchni

W Popielewie na jeziorze odbyła się jakaś rzeź, gdyż na lodzie w różnych miejscach leżały trzy martwe, młode łabędzie z odgryzionymi głowami.

Na drogach polnych jeszcze jest śnieg, ale już rower nie tańczy.

Monica
| 10:27 poniedziałek, 3 lutego 2014 | linkuj Ależ z Was ciepłoluby ;-) Ja myślę, że dlatego, iż musimy sobie trochę poczekać, potęsknić za tą wiosną, tak ją potem doceniamy ;-) Czasem się zastanawiam czy naprawdę tak byśmy kochali wiosnę, gdybyśmy ją mieli przez cały rok...Byłoby to dla nas normalne, ale nie byłoby tego zachwytu... Oczywiście nie myślcie sobie, że ja nie czekam na wiosnę, ale w lutym jestem jeszcze psychicznie nastawiona na zimę, co innego w połowie marca... to już będzie niecierpliwe wyczekiwanie...:-) Pozdrawiam :-)
| 08:11 poniedziałek, 3 lutego 2014 | linkuj Niech ta zima nie wraca,czekamy na cieplejsze dni i śmigamy.
| 21:22 niedziela, 2 lutego 2014 | linkuj Monica - w sumie na ten rok już jej wystarczy
Monica
| 21:15 niedziela, 2 lutego 2014 | linkuj No to zima nie pobyła długo. Ciekawe czy i kiedy wróci...;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iejle