Wąwóz Młynek

Środa, 29 stycznia 2014 | dodano: 29.01.2014

Nadal jeździ się dosyć ciężko, do tego silny wiatr więc przejechałem się zobaczyć na Młynek do wąwozu.

Na polnych drogach jak na te niewielkie opady śniegu to porobiły się konkretne zaspy

Nad Jeziorem Malicz pustki

Na bocznych, oblodzonych asfaltach było całkiem zabawnie. Silny, boczny wiatr spychał mnie co chwilę do rowu, a korygować tor jazdy było ciężko, gdyż koła na lodowej nawierzchni traciły przyczepność i można było łatwo się glebnąć :P

Potok w wąwozie zamarzł, więc mogłem pojechać jego biegiem.

Zamarznięty wodospad

Po rowerowaniu, wypad na łyżwy pod most
Łyżwiarstwo jaskiniowe

Monica
| 19:08 piątek, 31 stycznia 2014 | linkuj Krajobrazy oczywiście bardzo są ciekawe a czasem wręcz piękne, ale ciężko się jeździ i to zimno jest dla wielu zniechęcające... Ja akurat nie mam ani odpowiedniego roweru ani odzieży do jazdy zimą, ale nawet gdybym miała, to nie wiem czy by mi starczyło zacięcia do takiej jazdy... Chyba nie, wolę jak jest ciepło, lekko i przyjemnie ;-) Pozdrawiam serdecznie ;-)
| 19:35 czwartek, 30 stycznia 2014 | linkuj Monica - jazda zimą jest bardzo fajna... krajobrazy inaczej wyglądają i można dojechać w miejsca, które w pozostałe pory roku są nieosiągalne.
Monica
| 18:02 środa, 29 stycznia 2014 | linkuj Nie odpoczywasz od roweru nawet zimą? ;-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ciesc