Pasieka... w lodowej krainie

Czwartek, 23 stycznia 2014 | dodano: 23.01.2014

Piękny zimowy, słoneczny dzień z mrozem w okolicach -12*C. Uwielbiam takie dni, więc zaraz z rana wyszedłem na łyżwy przed blok na boisko, gdzie zrobiło się samo z siebie całkiem ładne lodowisko. Po łyżwowaniu zaraz na rower i w trasę.

Z początku planowałem pojechać na Popielewo, ale poruszanie się po oblodzonej drodze razem z autami wydało mi się zbyt niebezpieczne, więc kawałek za miastem zawróciłem i oblodzonymi chodnikami, udałem się w kierunku Pasieki.
Wszystko pokryte lodową skorupą.

Wjeżdżam na polną drogę, a tu biegająca luzem przeszkoda - byczek Fernando.

Ruszyłem więc na zwierza, obierając w razie potrzeby ucieczki skok przez płot. Na szczęście to ja byłem straszniejszy - byczek jak wziął nogi za pas to na tej ślizgawicy prawie się nakrył kopytami :P

Kawałek dalej spotkanie z dzierlatką (jeżeli dobrze kojarzę)

Droga przez pasieckie łąki była bardzo wymagająca - jedno wielkie lodowisko z nierównościami do tego wiatr w twarz powodował, że momentami myślałem że z zimna nos mi odpadnie :P

ale warto było się tu pchać, gdyż trawa na łąkach była bardzo zjawiskowa, no i można było podriftować na wielkich zamarzniętych kałużach na łąkach

trafił się również kaktus Grigora ;)

i jakiś niski przelot "samolotu" nad górą ;)
Nadlatuje Hercules ;)

Monica
| 19:43 środa, 5 lutego 2014 | linkuj Bardzo fajne widoczki i fotki, to z trawą i ostatnie w szczególności ;-)
| 12:12 piątek, 24 stycznia 2014 | linkuj jelon85 - miejscówka na łyżwy już się wyjeździła, a na wielką kałużę na łące przez to całe oblodzenie nie ma jak dojechać autem :/

anetkas - hmmmm, byczek EMIL... skądś ja go znam?
anetkas
| 08:03 piątek, 24 stycznia 2014 | linkuj Heheh a może to byczek EMIL :) :)
Śliczne zdjęcia porobiłeś :*
| 18:54 czwartek, 23 stycznia 2014 | linkuj Świetne fotki!!! Krajobraz typowo syberyjski:)
Fajnie, że udało Ci się znaleźć już miejscówkę na łyżwy, też bym sobie tak pośmigał:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iadls